edge Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Heisann! Har en stund nå brukt Creative HQ-1700 med ipoden min og de duger forsåvidt, men jeg har klart å knekke dem så nå vil jeg ha nye. Har testet AKG K450 og syntes de var veldig gode lydmessig, men de er ikke så gode å ha på(kunne tenkt meg rundt ørene, ikke på). Vurderer AKG K272 HD, Sennehiser HD 280 Pro, Sennheiser HD595 og Beyerdynamic DT770, eventuelt andre forslag fra omverdenen (red: ser og på DENON AHD1001 ) Takk! Endret 20. november 2008 av edge Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sennheiser er vell ganske bra Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du bør inkludere Denon D2000 i lista også, prisen er ikke så mye høyere enn 770... eller, er dette kun til bærbar bruk? I tilfelle så bør du teste de først, siden de ikke sitter veldig hardt på hodet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 D2000 er nok litt over det jeg har lyst å betale.. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skjønner, greit med faste grenser når det gjelder hodetelefoner, jeg vet alt om å bryte dem :_( Uansett, hvor viktig er lydisolasjon? 770 isolerer veldig bra, men i alle fall 595 er vel åpen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Alle er vel gode valg men som nevnt er det noen av dem som er lukkede og andre er helt åpne. 770 pro er vel de med mest og kanskje best bass? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Er vel ikke i utgangspunktet ute etter mest mulig bass. Vil ha noen som isolerer godt begge veier da de og skal bli brukt i studietimer på skolen o.l., så da faller nok HD595 vekk. red: eller nei.. kan vel i utgangspunktet bruke CX-300-pluggene mine til det Endret 20. november 2008 av edge Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har selv HD 595, knallgode hodetelefoner, men de lekker så mye at de ikke er veldig godt egneet til bærbar bruk. Når de i tilleg har 6,3 mm plugg med overgang til 3,5 mm plugg går det omtrent ikke ann å bruke dem andre steder enn hjemme (du hører omtrent ikke forskjell på omverden med elle urten dem på hodet) Er selv på jakt etter et godt par med hodetellefoner for mobil bruk, syntes hd 280 Pro vriket ganske bra. Har prøvd Denon AH-NC732 (de har aktiv støreduksjon) og ble egentelig litt forelsket, kunne stå vedside av en motorvei å ha det helt stille, hørte heler ikke et pip av snakking rundt meg når jeg prøvde dem. MEN de ksoter 2000 kr, så veldig dyre (har kansje noe med at hifiklubben er eneste norske forhandler). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå