nikjolaos Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei Igår bygde jeg meg en stue-pc. Jeg innstalerte en cracked versjon av Windows Vista Home Premium uten problemer. Men så kom problemet, når jeg skal innstalere programmer/drivere, koble til en ekstern harddisk, overføre filer fra den eksterne harddisken viss jeg får koble den til, så fryser den. Den fryser ikke hver gang, men sånn ca. 70% av gangene jeg skal innstalere noe elns. først så begynner den å loade, så vist jeg prøver å åpne noe annent så vil den ikke det, ctrl+alt+del funker ikke da, og til slutt fryser musa og. Det jeg Lurer på er hva kan vere grunnen til dette? har kjørt memtest og HDtune så det er nok ikke minnne eller harddisk. Hååer på svar så fort som muligt trenger dere noe mer info som systemet så bare spør... Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Bruker nå Vista Ultimate 64 bit med akuratt det samme problemet Hjelp..? Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 bare slett denne tråden.. fant bedre underforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå