MSL Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Det som er er at lyden funka helt fint, men den gikk vekk når jeg skiftet sang:S Jeg synes jo dette var ganske rart. Bruker Amarok btw. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Men kan vi ikke ta ett problem av gangen... hopper jo fram og tilbake. Eller fikk du det til? Jeg bruker ikke amarok til vanlig. skjer det samme i andre spillere eller kun amarok? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Jeg bruker ikke amarok til vanlig. skjer det samme i andre spillere eller kun amarok? Har bare skjedd i Amarok, kanskje jeg heller bør satse på rhythmbox. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Er kommet innpå Ubuntu igjen, etter 3 restartinger... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Last ned vanling Ubuntu og ta en reinstall Husk å formatere partisjonene med Linux, slik at du fjerner alt. Finnes det ikke en Guild Wars guide for Wine? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Har fått Guild Wars til nå, bare tør ikke å minimere den, da oppstår nok samme problem:) Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Har fått Guild Wars til nå, bare tør ikke å minimere den, da oppstår nok samme problem:) Flott at du har løst problemt. Selv spiller jeg ikke Guild Wars. Men om du poster hva du gjorde for og løse problemet kan det kanskje være til hjelp for andre som opplever samme problem Endret 22. november 2008 av Ördög Lenke til kommentar
MSL Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Måtte bare reinstalle ubuntu, og ikke gjøre samme feil igjen, som å skifte desktop eller minimere mens jeg spiller. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Litt stress å huske på at jeg aldri må minimere:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå