nodde Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei! Jeg har nettopp begynt å lage en side, så har jeg litt problemer med menyen på siden. http://schtekka.net/skatesnow/login.php Jeg vill at den skal nå helt ned til footern. Her er css koden #leftbar { float: left; width: 150px; background: #336699; } #main { float: left; width:540px; padding-left: 5px; padding-right:5px; } Og den andre koden. body> <div id="container"> <div id="header"></div> <div id="leftbar"> <h3>Meny</h3> <ul> <LI type="circle"><a href="#">Main</a> <LI type="circle"><a href="#">Nyheter</a> <LI type="circle"><a href="#">Happenings</a> <LI type="circle"><a href="#">Snowboard</a> <LI type="circle"><a href="#">Skatboard</a> <LI type="circle"><a href="#">Bakker</a> <LI type="circle"><a href="#">Linker</a> <LI type="circle"><a href="#">Bilder</a> <LI type="circle"><a href="login.php">Login</a></ul> </div> <div id="main_top"><h4><?php echo "$WEtittle";?></h4></div> <div id="main"><?php } elseif ($WEwant=="foot") { ?></div> <br class="clearfloat" /> <div id="footer">lol</div></div> Noen som vet hvordan jeg skal få det til? Noe jeg kan ende på sånn at jeg får det sånn? pedding-bottom:100% gjore susen. Endret 20. november 2008 av nodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå