HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Carl I. Hagens Jødedrepende Malingsballgutter. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Carl I. Hagens Jødedrepende Malingsballgutter. Merker meg at jeg er trendsetter mtp på at malingsballgutter er oppgulp fra meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Malingsballgutane (avd. Karmøy). Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Malingsballgutane (avd. Karmøy). Særlig, sikkert no du har funnet på i ettertid og edit'et Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg hacket forumet. Rappet passordet til Dotten. Endret 9. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg hacket forumet. Rappet passordet til Dotten. Tenkte meg det var no sånt. Dere Hadelandsgutta er som kjent ikke til å stole på Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Naziboleklikk for alle penga på hæædelænd. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Naziboleklikk for alle penga på hæædelænd. Mere fyllalangtutepåjorde, men whatever. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nytt navn! Hæstkuk Lovers. Lenke til kommentar
waB Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 K-guys ballcurlarlag er mitt første forslag. Kveld bekjente! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Haha, mange gode her. Skal vi tre slå oss sammen til et trendbyrå? Tror vi hadde gjort det bra.. CM's Gay-bash Malingsklubb. Strøk ikke på eksamen i bed.øk. btw.. Endret 9. desember 2008 av MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det hadde slått an, det bare veit jeg! Navn med "CM" i seg begynner å dukke opp ser jeg? Skal dere ikke ønske Bennizpeniz velkommen? Lenke til kommentar
waB Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Woo, du stod på eksamen Mathias? Gratulerer! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det virkelig sånn her du vil starte din forumkarriere? Med å bryte retningslinjene? Lenke til kommentar
waB Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har en lang forumkarriere andre steder, og slik jeg ser deres følging av retningslinjene i denne tråden, så tror jeg ikke at det skader for mye om jeg matcher dere bare litt! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vi har da såpass pondus at en liten ban ikke vil knekke oss. Verre med deg som er fersk. Blir du bannet så gidder du ikke å komme tilbake når den er over. Lenke til kommentar
waB Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er muligens sant! Men igjen, tråden har levd i drøye to og en halv uke uten å bli redigert på av en moderator, så hva er sjansen for at det kommer til å skje? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Mye aktivitet her, så den popper jo stadig opp. Det kommer nok til å skje, men aner ikke når. Sjelden man ser en så stor tråd i denne kategorien. Vil vekke mistanke. EDIT: Ser at SLiks er inne her nå. Vi to ble truet med warn i sta. Endret 10. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
waB Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva, har jeg fått warn uten å få melding om det? Hobbyfolk må da få lov til å diskutere over flerfoldige sider Nytt navn: K-men scatmalingsforum Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nei, nei, ikke du som får warn. Jeg og en bruker som var inne i tråden når jeg postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg