vetle666 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei, en bekjent og kamerater har gått sammen for å danne et paintball-lag. Derfor trenger de nå hjelp av noen kreative sjeler til å lage et navn som klinger bra. Det kan gjerne være på engelsk og ha et actionpreg . De kommer forresten fra Karmøy, hvis noen vil bruke det på noen måte i navnet. På forhånd, takk for hjelpen. Vetle Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Mathiasskys Paintballklubb Mathiasskys Paintballag Sky Paintballag Karmøy Painballag Karmøy Paintballgjeng Karmøy Paintballforening Karmøy Paintballklubb Karmøy Action Paintballklubb Karmøy Paintballaction KPK (Karmøy Paintball Klubb) Karmøy Paintballvenneforening Karmøy Paintballvenneforeningsklubb Karmøy Paintballforeningsvenneklubb Karmøy Paintballvennegjengforeningsklubb Karmøy Paintballdudes Karmøy Paintballdevildudes Karmøy Paintballdevils Karmøy Devils Karmøy Penguins Karmøy Whores Karmøy Paintballwhores Karmøy Motherfuckers The Motherfuckings Paintball Club The Motherfuckings Paintball Club from Karmøy Karmøys Motherfuckings Paintball Club Paintball Club from Motherfuckings Karmøy Karmøy Vilains Karmøy Desperados Karmøy Despotos Karmøy Malingsballklubb Karmøy Paintballarena Ballbusters Paintballklubb Karmøy Ballbusters Vetles Paintballklubb Paintballklubben til Vetle 666 Paintball Paintball 666 Karmøy Hobby og Aktivitetslag Karmøy Pensjonist og hobbylag Karmøy Bingo og Paintballag Noen av mine forslag. Har flere hvis du trenger.. Endret 22. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Karmøy Gunners Karmøy Action Gunners (KAG) Mange gode så langt! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg stemmer for "Banjobrigaden" Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Oh, ja! Eg au. Evt: Karmøy Banjobrigade eller Karmøy Actionbanjo Brigade Lenke til kommentar
Davidve Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mathiasskys PaintballklubbMathiasskys Paintballag Sky Paintballag Karmøy Painballag Karmøy Paintballgjeng Karmøy Paintballforening Karmøy Paintballklubb Karmøy Action Paintballklubb Karmøy Paintballaction KPK (Karmøy Paintball Klubb) Karmøy Paintballvenneforening Karmøy Paintballvenneforeningsklubb Karmøy Paintballforeningsvenneklubb Karmøy Paintballvennegjengforeningsklubb Karmøy Paintballdudes Karmøy Paintballdevildudes Karmøy Paintballdevils Karmøy Devils Karmøy Penguins Karmøy Whores Karmøy Paintballwhores Karmøy Motherfuckers The Motherfuckings Paintball Club The Motherfuckings Paintball Club from Karmøy Karmøys Motherfuckings Paintball Club Paintball Club from Motherfuckings Karmøy Karmøy Vilains Karmøy Desperados Karmøy Despotos Karmøy Malingsballklubb Karmøy Paintballarena Ballbusters Paintballklubb Karmøy Ballbusters Vetles Paintballklubb Paintballklubben til Vetle 666 Paintball Paintball 666 Karmøy Hobby og Aktivitetslag Karmøy Pensjonist og hobbylag Karmøy Bingo og Paintballag Noen av mine forslag. Har flere hvis du trenger.. Gode forslag her mn de klinger kansje ikke akkurat så bra:P (Ps jeg er en av medlemmene) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Klinger ikke bra? Hva faen?! Hmm.. Enkleste er at dere kaller dere Karmøy Paintballklubb. Da skjønner alle hva dere driver med og hvor dere kommer fra. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Haha.. mange gode her . Likte: Karmøy Paintballwhores Karmøy Motherfuckers Men husk at jeg ikke er en av medlemmene ! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, jeg har mange gode forslag :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Karmøygeddon Paintballers. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Wow - you blew my mind! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Pass på så ikke en av de to allmektige ser denne samtalen. Det er jo ikke lov å konversere. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nei - det er ulovlig; særlig når man snakker om emnet i tråden Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er bare tillat for "respekterte" brukere. Nytt forslag. Karmøygutane pæintballarlaug. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, Pærefe og Buddastor.. Du må ha med Action dah! Karmøygutanes Action Pæintaballarlaug. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Kan jo bare gjøre det enkelt da. The Hardcore Action Paintballing Crew Karmøy Style. EDIT: Evt. Karmøy Paintballing Crew. Eller The Karmøy Crew. Endret 24. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes personlig at Banjobrigaden var genialt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hadde vært mye greiere hvis det var et lag på Hadeland. Kunne bare kalt det for Skøtin Hara. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Eller Pul å sløss, det e øss. Evt. Hadeland Gangstah! Men synes de bør velge noen av de vi har foreslått nå. Mange gode ideer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg