Sigurdn Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei, Jeg kjøpte meg nylig en Samsung LE40A656 (fra komplett.no) og har litt problemer med HDMI signalene. Har koblet til min PS3 med HDMI-kabel og opplever at av og til begynner det å 'flimmre' på skjermen. Det er litt forskjellig hvor det 'flimmrer', altså det skjer ikke alltid på samme sted på skjermen. Testet også å koble PCen mot tven med en DVI-til-DVI og en HDMI overgang til TVen, og opplever det samme her. Fant et liknende eksempel på youtube.. link: http://www.youtube.com/watch?v=wEEDhrBubjM Har testet med alle HDMI innganger på tven og prøvd med både en billig kabel fra Clas Ohlson og en 600 kroners fra elkjøp (som vist skal være litt bedre mot støy) men begge ser ut til å få det samme problemet. Når jeg kjører filmer fra PCen til TVen med 1080p ser den ut til å flimmre mer enn hvis jeg kjører en med 720p. Jeg har ennå igjen å skaffe meg en HD-dekoder til TVen og bruker kun den gamle dekoderen jeg har fått fra Canal Digital, men her har jeg aldri hatt noe problemer med flimmer. Noen som har ideer om hva jeg kan prøve for å få ordnet dette? Har ikke veldig lyst til å sende den tilbake til komplett, i og med at dette er stress :/ Endret 21. november 2008 av Sigurdn Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har akkuratt det samme problemet som deg :s Leste litt comments på youtune linken, og det virker som det er forskjell på modellene. Så får jeg mindre flimring på 720p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå