abene Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du kan nå friske opp Gmail-utseendet med forskjellige temaer. Les mer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare jeg som ikke finner det menyvalget? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Finner det ikke jeg heller. Regner med at det kommer etterhvert. Husker min konto var et par dager senere da Norsk bokmål ble lagt til også. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har ikke menyvalget jeg heller, satser på at det kommer snart. Det så najs ut jo! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Finner det jeg. Men så ble jeg også invitert tidlig i beta fasen. Kan ha noe med det å gjøre. Men jeg syntes ikke det er spesielt. Likte hele konseptet med GMail fordi det var ryddig og ikke masse forstyrrende reklame. Med themes blir det litt borte... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Menyen kommer ikke opp i opera hos meg, funker fint med Firefox og IE. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 jeg likte det jeg, det funker også fint i Opera for meg Noen som vet om det går an å lage egene themes? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg er bare lettet over at det ikke var noe problem å skifte tilbake til det klassiske temaet. Terminal-temaet med CRT-grønn tekst var litt tøft, men det så rimelig dumt ut med GTK-avhukingsbokser og Word-ikoner . Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette likte jeg veldig godt Bruker nå "Shiny"-temaet. Veldig stilig, og fortsatt like strømlinjeformet og "clutter"-fritt som før Lenke til kommentar
haalo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva i all verden mener de med dette? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det fungerer fint her Klikk på innstillinger --> temaer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Endelig Gmail som står i stil med skrivebordet mitt. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva i all verden mener de med dette? Noen av temaene blir forskjellige ettersom hvor i verden man befinner seg. F.eks den verdensrom-saken får du forskjellige planeter i bakgrunnen ettersom du endrer lokasjon. Akkurat hvorfor vet jeg ikke Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 weird. Jeg kan skifte tilbake til det gamle, men ikke mulighet for å endre themes, nu vel. Det går sikkert etterhvert. Fargekodedelabels er fackings awesome Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva i all verden mener de med dette? tea house themet forandrer seg ettersom når på dagen det er. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 finner det ikke jeg heller... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hva i all verden mener de med dette? TERMINAL <3 Endret 20. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gjør det utydelig og vanskelig og lese teksten med andre ord? Like lite aktuelt som theme på iGoogle.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Liker at man har mange valg. Er jo ikke annet enn bra. Og for de som ikke liker dette, er det bare å skifte til Classic. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hva i all verden mener de med dette? Noen av temaene blir forskjellige ettersom hvor i verden man befinner seg. F.eks den verdensrom-saken får du forskjellige planeter i bakgrunnen ettersom du endrer lokasjon. Akkurat hvorfor vet jeg ikke Og noen av temaene forandrer bakgrunn etter hvilket vær det er i byen din akkurat nå.. :!: Endret 20. november 2008 av Jome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå