Showdown87 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Heisann. Har akkuratt gått igjennom maskinen, og vært på "endre og fjerne programmer" Klarte da å slette noe som ikke skulle bli slettet fra maskinen, nemlig en driver til noe som har med lyden å gjøre. Prøver nå å spille av musikk i winamp, dette går ikke, får opp en melding som sier: "bad direct sound driver. Please install proper drivers or select another device in confugiration. Error code 8878000A". Får heller ikke spilt av lyd når eg skal se filmer med VLC player. Da kommer bildet opp, men ingen lyd kan høres... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei, du må laste ned og installere ny lyddriver.. Lenke til kommentar
Showdown87 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Hei, du må laste ned og installere ny lyddriver.. Hei, og takk for hjelp sålangt! Men er ikke helt inne på dette her.. Så har du kanskje en link til hva eg må laste ned? På forhånd takk Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det skal jeg ordne for deg vettu, hvis du bare forteller meg hva lydkortet ditt heter, eller hovedkortet.. Lenke til kommentar
Showdown87 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Hehe, hvor finner eg denne infoen? Beklager min dårlige kunnskap om emnet... Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hehe.. Skriv inn dxdiag i kjør og trykk yes, også leter du deg fram til der det står sound, så forteller du meg hva lydkortet ditt heter Lenke til kommentar
Showdown87 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 DirectX: Ingen lydkort ble funnet. Hvis et lydkort er forventet, bør du installere en lyddriver levert av maskinvareleverandøren. Hmm.. Lenke til kommentar
Showdown87 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 ANY1??? Lenke til kommentar
Showdown87 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Det må da være noen her som kanskje kan hjelpe meg? Har prøvd litt forskjellig for å få det til å funke, men står helt fast...uten lyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå