Fredrik. Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har et problem som er utrolig frustrerende! Laptopen er langt ifra gammel og utdatert. Rundt halvannet år gammel, allikevel oppfører den seg som en PC fra 1980 tallet når den har blitt brukt noen minutter. Merker dette spessielt i spill. Spiller en del WarCraft 3, og dette spillet har i nyere tid blitt u-spillelig pga pc'ns treghet (Merk, ikke internett som er tregt, da dette skjer i LAN modus og). Starter med at alt går glatt og fint, så etter kanskje 20-30 minutter begynner alt å lagge. Kan oppleves som flere programmer plutselig begynner å starte i bakgrunn. Tingen nå er at INGEN andre programmer starter. Sjekker Oppgavebehandlig samt Ytelses fanen, alt ser fint ut men det lagger fortsatt som et HELVETE i spillet. Dette spillet er gammelt og burde absolutt kjøres enkelt på PCen min, noe den også gjorde før. Har scanna Pcen med både antivirus og anti-spyware programmer og har fjerna det som lå av rot og skrot på disken. Laptopen virker heller ikke noe spessielt varmere enn den har gjort før. Har også de nyeste driverene til skjermkortet mitt [GeForce 8400M GS TurboCache (up to 1024MB)] Hva i all verden kan problemet være? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det kan være mange ting som kan være galt, jeg vil anbefale å ta en rensning av PCen og formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå