Gå til innhold

Pc'n eg har fått in kan ikkje starte opp nye programm

Anbefalte innlegg

god dag

Litt på si reparera eg pc'ane til privatpersonar når dei trenge det, no fekk eg ein idag.

Han sa problemet var at han kan ikkje installere programm lenger.

So eg prøvde fyst å kjøre "Malwarebytes' Anti-Malware" (kopierte.exe fila frå minnepenn) men såklart gjekk det ikkje, neste forsøk var å kopiere over heile "Malwarebytes' Anti-Malware" mappe der det er ferdigt installert.

Men det gjekk heller ikkje. programmet starta ikkje opp.

anti-virus er det ikkje på pc'n til han.

Eg kjem meg ikkje på internett, tenke å kjøre trend micro scan der.

soooo. what to do?

edit: sjå siste posten. oppdatert

Endret av knegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

legg combofix over ved hjelp av ein minnepenn og post loggen her i dine eigen tråd. Link: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

Utdrag veiledning:

Kjør combofix.exe, og følg veiledningen.

Det vil åpnes en logg i notisblokk når programmet er ferdigkjørt.

Hva gjør ComboFix:

- ComboFix er et multifix-program som er laget for å fjerne en hel del kjente infeksjoner, samt lager en logg/rapport som viser filer/prosesser/registeroppføringer som ligger på PC-en. Loggen kan avgjøre om det fortsatt ligger noe på PC-en som skal fjernes. Det kreves da at noen med erfaring kan lese loggen og fortelle hvordan man skal gå videre.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Såklart fungerte ikkje combofix, men måtte prøve i alle tilfelle.

trur om å kjøre live cd'n til ubuntu å kjøre virus scan der då :p :p eg scanna no. håpe den tar med alle harddiskane.

Har ein misstanke om at den vil berre scanne cd'n.. Får sjå

Lenke til kommentar
god dag

Litt på si reparera eg pc'ane til privatpersonar når dei trenge det, no fekk eg ein idag.

Han sa problemet var at han kan ikkje installere programm lenger.

So eg prøvde fyst å kjøre "Malwarebytes' Anti-Malware" (kopierte.exe fila frå minnepenn) men såklart gjekk det ikkje, neste forsøk var å kopiere over heile "Malwarebytes' Anti-Malware" mappe der det er ferdigt installert.

Men det gjekk heller ikkje. programmet starta ikkje opp.

anti-virus er det ikkje på pc'n til han.

Eg kjem meg ikkje på internett, tenke å kjøre trend micro scan der.

soooo. what to do?

Kan du gjenopprette den til en dato?er trøtt så husker ikke hva det heter, men regner med at du har vært borti det siden du fikser PC'r

Lenke til kommentar

Jau, trur den har ein backup partisjon på den eine disken.

Mandag:

- Skal legge inn .exe fila

-Sjå om AVG scannen kom opp med noko(fekk til fredag å innstalere det med å lage ein ny brukerkonto)

-Spørre han om eg kan gjennoprette pc'n hans. Man vil jo slette all data.

-prøve igjen å koble til ein harddisk som høyre til ein anna pc med XP/vista og kjøre virus/malware scan frå den.

-eventuelt installere XP på nytt om alt anna feila.. (kansje) men må passe på å finne alle drivera før man gjere det...

Lenke til kommentar

Etter litt makking no fekk eg endelig opp ein feilmelding: error: 0x800700005

googla det, men på fyste sida er det samma karen som har posta problemet, på fleire forum.

Fant ei side eg ser skeptisk på som skal fikse dine errors. LINK ser so jalla ut. At eg måtte berre spørre før eg lasta ned nåke tull. :yucky:

la til exe fila men det hjalp ikkje

Lenke til kommentar

Hmm. Eg starta opp med dr.live web cd'n trykke på scan (inni desktop) og scannar. Viss eg er for lenge vekke frå pc'n blir skjermen svart og eg får ikkje opp skjermbilde igjen. Nåke triks for å fiksa ditta?

So eg tok ein scan på 15-20 minutt. Fant ca 7-8 trojanske bakdøre osv osv. So velge eg alle filene og trykke på heal, då kjeme det opp feilmeling, velge fjern og feilmelding kjeme opp.

Bør eg starte dr.web cd'n i safe modus? (har ikkje prøvd det)

men etter å ha prøvd gaaaanske mykje ville eg re-installere XP. Etter at man trykker enter for å gå videre og F8 for å godkjenne vilkåra lista maskina ikkje opp ein einaste harddisk. SO kjeme blåskjerm etter 3 sekund. :wallbash:

Help me

Fy faen. aldri vore borti nåke so hakkandes gale :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...