glennib Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei! Har lyst på basser i bilen, og lurer på om noen vet om et sted hvor man kan få kjøpt dobbel 8" basskasse? Evt. bestille så noen kan lage det. Leita på forskjellige nettsteder, men ser ut til at ingen har det. Noen som vet om noen som bygger kanskje? Eller et sted hvor man kan få kjøpt single 8". Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Sjekket Ljudia? Endret 20. november 2008 av Star Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kansskje du kan kjøpe på mekk her kor vi har mekk har dem nu dobbel 8" Lenke til kommentar
glennib Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Mekk? Jepp, har leita litt på ljudia. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvor i landet bor du da?? Kan lage en kasse til deg jeg... Åssen 8" skal du ha? hvor mye penger skal du legge i det? Lenke til kommentar
glennib Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Kjøpte meg 12" isteden, jeg. Men takk for tilbudet! Skal huske det til neste gang jeg skal ha ny kasse! Bor i telemark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå