treningsnarkoman Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvordan skal man gjøre dette? Er vell kanskje fort at stavene knekker? Takker for svar! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Det kommer litt an på hva de er laget av. Du kan surre de inn i godt med bobleplast og papir/tape. Da tåler de en god del mer. Eventuelt en litt stiv pappeske, om du finner en i riktig str. Endret 20. november 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ok. Dette er ekstremt lette staver! langrennstaver. Er det stor sjanse for at de knekker eller tar post-folka godt vare på det? Og hva slags sending skal eg sende det med i posten? Lenke til kommentar
nls Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 ta en tre stokk mellom, da knekker de ikke, embaler godt rundt med tanke på støttskader, vekten er ikke noe å tenke på da den er så stor at du må sende den som en pakke, smartpost egenemballert, koster 135,- opptil 10kg, pluss 84kr tror jeg hvis den er over 1.2meter høy. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 TAKK! Plastrør vil det funke? Lenke til kommentar
nls Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 putte stavene inni plastrør ville vært optimalt så vidt jeg kan tenke meg til, men som oppstiver kunne det jo også fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå