Gå til innhold

God TV til PS3 spilling?


Anbefalte innlegg

Skal snart få nytt rom å tenkte at jeg trengte en ny tv. Har tidligere i år kjøpt meg en ps3, z 5500 HP og pavilion dv6000 special editon. Ligger da i en dobbel seng ca 3 m unna tven. Skal koble opp ps3, z5500 og pcen på den har jeg planer om. Skal snart chippe Xbox, så den vil nok også bli koblet opp

Har tenkt til å henge til å henge den opp på veggen hvis det har noe å si. Pengen kommer ikke før konfen min som er i mai, men har allerde begynt å tenke litt ;) Pris er vel noe rundt 8000 + -

 

Krav:

 

-Helst full hd

-min 2 hdmi

-min 2 skart

-Helst sort ramme rundt

 

Håper på svar :)

Endret av Manu333
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pixmania sender fra frankrike(?) så tror heller du skal satse på en skikkelig norsk nettbutikk!

Ja, de er franske, man er ikke sikret av Norges forbrukerkjøpslov men EUs tilsvarende, og dersom man har reklamasjoner er det greit å handle i Norge og forholde seg til noen som snakker norsk. Her er brukererfaringene i Hardwares prisguide: https://prisguiden.no/shop_review.php?sh...&act=review

Lenke til kommentar
Pixmania sender fra frankrike(?) så tror heller du skal satse på en skikkelig norsk nettbutikk!

Ja, de er franske, man er ikke sikret av Norges forbrukerkjøpslov men EUs tilsvarende, og dersom man har reklamasjoner er det greit å handle i Norge og forholde seg til noen som snakker norsk. Her er brukererfaringene i Hardwares prisguide: https://prisguiden.no/shop_review.php?sh...&act=review

 

 

 

Har lest der, bare 1 stjerner ogsånn. Men en fyr som hadde bestilt TV der, fen fikk han kjapt. Leste ikke så mye men sparer tusen lappen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Endret av Mentlqxl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...