stian-hg Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg opplevde noe pussig i går. Jeg har alltid brukt Verbatim CD'er, kjøper somregel store kvantum om gangen, og nå har jeg nettopp kjøpt, men plutselig vil ikke DVD-brenneren min ha dem lengre. Jeg får en kryptisk feilmelding hver gang jeg prøver å brenne en CD. Når jeg prøver å brenne en Verbatim DVD+RW går det uten problemer. Jeg fant også en gammel 4x TraxData CD-RW som gikk fint. Jeg har prøvd å stille hastigheten på det laveste men uten hell. Er det noen som har peiling eller erfaring med sånt? At brenneren plutselig ikke vil ha en type CD-R som du alltid har brukt. Kjipt å måtte kvitte seg med nesten 80 CD-R plater. Bare for å nevne det så har jeg en HP DVD Writer 200i, og holder den oppdatert med firmware osv. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 har du nettop oppdatert den med firmware? I det tilfellet har jo noe eventuelt kunnet skjed. Sjekk i alle fall sidene til produsenten om bugs, send eventuelt en kort mail med forklaring på hva som har skjedd. Det kan jo faktisk hjelpe å gå tilbake et hakk i firmwaren... Hadde et lignende problem med min plextor, men det viste seg at det var ide kabelen som satt litt løst etter at jeg hadde rotet inne i kabinettet. :wink: Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hmmm, nei jeg jeg prøvde å gå et par hakk tilbake i firmwaren, men dette også uten hell. Jeg har heller ikke rotet i kabinettet. Produksjonsfeil på CD-R? Lite sannsynlig..... andre som har erfaringer og tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå