int20h Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 MSI kommer til å lansere tre Wind-maskiner tidlig neste år til svært overkommelige priser. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg er mer interessert i UMPC enn rene desktopmaskin med Atom, Atom er vaklig nok til bærebare, til stasjonære mener jeg det jevnt over er lite hensiktsmessig å ligge på en så lav TDP. AtW Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Den der var jo direkte stygg. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hehe.. noen som husker de gode gamle compaq 486/pentium seriene med innebygd skjerm og pc i samme ? Tenkte på slik en med ei gang ;D Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er synd at MSI klarer ikke å produsere noen egne ideer. De kopierer alt ASUS kommer med. Og denne gangen på en ganske stygg måte... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Trist å se at de planlegger å beholde det kjipe brikkesettet. Dårlig ytelse på CPU og grafikk setter også en del begrensninger. Nå som det har kommet brikkesett med innebygget grafikk som klarer HD 1080p så håper jeg noen lager tilsvarende systemer med slike brikkesett i stedet for. Om det så skulle gå litt ut over TDP så tror jeg ikke det gjør så mye. Kjøleflaten bak skjermen er likevel så stor at det skal gå fint med passiv kjøling opp til 20-30-40 watt for hele systemet. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skriver jo om dobelkjærne Atom prosessor i artikkelen men denne benyttes jo ikke i disse maskinene, Atom 330 er jo dobelkjærne, Atom 270 er jo 1 kjærne på 1,6 GHz, men er enig med Simen1 Burde kommet med bedre chipset. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Handy, jeg kunne trenge en til PC som ikke tok noe plass så noe sånt er nok løsningen for meg. Bare det finnes DVD-brenner i dem så er det aktuelt Det er synd at MSI klarer ikke å produsere noen egne ideer. De kopierer alt ASUS kommer med. Og denne gangen på en ganske stygg måte... Kanskje du har noen idéer som du kan gi til MSI da ? Glad det kommer andre en Asus på markedet, blir litt kjett med bare Asus sine produkter om du skjønner Endret 20. november 2008 av aGal Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 MSI har lagd flere small-size pc'er, men de færreste er vel tilsalgs her hjemme, og dermed også "ukjent". MSI er kanskje ikke alltid raskest ute med "siste nytt", men de henger da med jevnt & trutt Wind PC/Nettop Series (XP) Wind PC/Nettop (Linux) All-in-One PC Slim PC Series Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå