Gå til innhold

Førsteinntrykk: Warhammer Online: Age of Reckoning (PC)


Anbefalte innlegg

Det er kun tillatt og foreta server transfer fra high pop => low pop, dette fikser ingenting for warhammer.

 

Du kan ikke linke bg's i warhammer, da kampen er individuell, utover det funker dette veldig bra for WoW, men der er pvp delen litt meningsløs.

 

Spillet har sine sider, men pvp trengr folk, og de må skjerpe seg der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For mange kan d hjelpe mye å skru av ability que.

Vet at mange tykker hotkeys gjjentatte ganger i denne typen spill selv om de kun skal bruke den "evnen" en gang. Så om du setter en rekke evner i kø vil dette gi intrykk av at spillet er tregt. Selv om det er du som er årsaken.

 

WAR har som sagt ett fokus på PvP og det er ikke umulig at jeg dropper WoW til fordel for dette siden WOTLK ikke innfrir forventningene hittil. (Selv om Deathknight er litt moro å spille)

 

Squigherder FTW!

Lenke til kommentar

Etter nå ei stund i WAR verden må jeg si jeg er imponert, RVR delen er kjempemorro PQ skikkelig bra.

Vi var en gjeng som ville teste annet enn WoW da vi var lei ganking osv. så vi startet først på Ellyrion som er en RP server, der spilte jeg opp en WE (witch Elf) til lvl 28 før vi fant ut som nevnt at det var veldig lite folk og å vente på RVR kampene tok en evighet, trist men sant.

Så byttet vi server til Eltharion og DET var som natt og dag, i startfasen tok det ikke mer enn 2-3 min venting før man var i en RVR kamp og dette fortsatte til der jg er nå (LVL21) med min Squig Herder, går litt lengre tid nå men stort sett får jeg ikke gjort mye enspiller quest før jeg er i en kamp, eller får ei gruppe til et PQ jeg trenger.

PQ er også delt inn i de forskjellige sonene, slik at er man på Chapter 10, så kan man reise mellom de forskjellige sonene og ta flere av chapter 10, da får man XP,Inf og ikke minst blått gear og mye morro!

Ganking har jeg enda ikke vært borti, da Order stort sett får deng! hehe.

Kan varmt anbefale denne serveren til folk som vil starte og til dere Norske som er på serveren og ikke har guild enda så ta kontakt ingame på Eltharion serveren med enten:Zyruk,Eadois,Thule eller Buekluten.

 

Wraaagh!

Lenke til kommentar

En anmelder av et rvr spill burde være rvr entusiast. Det blir for dumt å nevne nærmest som en tilleggs kommentar at

 

"For tilhengere av spiller-mot-spiller-kamp som vil ha en ny verden å boltre seg i, derimot, ser Warhammer ut til å bli et solid alternativ."

 

Dette er jo selve kjernen i spillet. Dersom man ikke trives med å krige mot andre spillere er Warhammer Online absolutt IKKE spillet for deg.

Lenke til kommentar

"Om du ser etter episke kamper med strenge formasjoner og mye taktikk, så er du kommet feil"

 

dette blir bedre og bedre. vi i vårt guild har snart mange gode taktikker og gjett om order ble skremt de første dagene :ph34r: så det gikk en uke, så fikk vi se counter taktikker! dette var morro!!! når guild spiller sammen og ser at taktikker hjelper,masse! så vil andre også følge på, det er en grunn til at de millitære har brukt taktikker fra dag 1 (irl altså) :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er kun tillatt og foreta server transfer fra high pop => low pop, dette fikser ingenting for warhammer.

 

Du kan ikke linke bg's i warhammer, da kampen er individuell, utover det funker dette veldig bra for WoW, men der er pvp delen litt meningsløs.

 

Spillet har sine sider, men pvp trengr folk, og de må skjerpe seg der.

 

 

ehh.. feil

 

server transfer er for servers med low pop til en medium pop server.

 

4 low pop servers får server transfer til en med pop server.

Lenke til kommentar
Det er vel først nå at det begynner å bli mye folk i T4. Ser ofte flere warbands fulle av lvl 40's.

 

På Karak-Hirn er det nå ca 50% L40 i T4 scenarioene. Noen klager på tynt befolkede t2-t3 soner. Forøvrig en server hvor Order er flere enn Destruction og har overtaket i krigen. Fint sted å rulle Destruction :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Elendig kampsystem, elendig grafikk, elendig spill alt var dårlig. Aldri prøvd noe så dårlig før, sorry og måtte si det. Men dette var skuffende, Age of Conan er jo et mer voksent spill, men selv om, her ser man tegningen. lol,

 

Jaha... De aller fleste som skal spille et MMO er nok sterkt uenig med deg i det. Om ikke man fåretrekker MMO der man slipper å spille mot\sammen med andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...