Kiro Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lang langt borte for lenge lenge siden. Var det en planet som ble truffet av en meteor. og verdenen til arten som bodde der var helt ødelagt,noen få overlevde De få som var igjen reiste da ut i rommet på jakt etter et nytt hjem, fant jorden som da var perfekt, med unntak av at denne arten ikke kunne leve her. De krysset da seg selv med chimpansen * Og dermed var Homo Sapiens skapt aka det moderne menneske .. Hva synest dere om denne teorien ? *husker ikke hva som var før the missing link Ikke ta det for seriøst,var noe jeg funderte på da jeg ikke fikk sove i natt... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette er ikke en teori, men en utestet hypotese. Jeg vil derfor si at denne historien er akkurat like sansynlig som andre religiøse myter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette er ikke en utestet hypotese, men en historie. Jeg vil derfor si at denne religiøse myten er akkurat like sannsynlig som andre teorier. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Start en kirke som bygger på din teori, finnes masse penger i det Lenke til kommentar
KS Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Slår i hvert fall kreasjonisme Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Start en teori som bygger på din kirke, penger masse finnes i det kreasjonisme slår i hvert fall... Endret 20. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Syntes det hørtes ganske sannsynlig ut jeg Hadde heller trodd på dette enn alt det andre våset (Religioner). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det som er rart da, det er jo at de hadde teknologi til å reise til en annen planet. Det er jo for mange mill år siden, mens man har jo nettopp fått teknologien nå. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Lang langt borte for lenge lenge siden.Jeg stoppet å lese her. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Lang langt borte for lenge lenge siden.Jeg stoppet å lese her. me2 Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Da de krysset seg selv med sjimpanser eller hva det var fornoe, så ble de altså dummere. Dermed mistet de teknologien sin, dere har vell hørt om Antlantis? Og Egypternes pyramidemalerier der de beskriver utenomjordiske? Må ha vært en grunn til at slikt finnes Endret 23. november 2008 av Panny60 Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Da de krysset seg selv med sjimpanser eller hva det var fornoe, så ble de altså dummere. Dermed mistet de teknologien sin, dere har vell hørt om Antlantis? Og Egypternes pyramidemalerier der de beskriver utenomjordiske? Må ha vært en grunn til at slikt finnes Den biologiske naturen velger altså ikke ut positive sider, men blander seg tilfeldig? Tror ikke det. Måtte bare svare, siden det var et passe idiotiskt utsagn Endret 23. november 2008 av Dark Fire Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Dette var jo uansett mykje meir sannsynleg enn den historia i den boka. Åh.. Kva heiter den boka igjen? Eg har det sånn på tunga. Eit ganske gammal historiebok. Med mange forskjellige kapitler og eventyrhistoriar.. Det var noko på B trur eg. Bibloen? Bileden? Hmm.. Nei BIBELEN var det! Ja bibelen. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Da de krysset seg selv med sjimpanser eller hva det var fornoe, så ble de altså dummere. Dermed mistet de teknologien sin, dere har vell hørt om Antlantis? Og Egypternes pyramidemalerier der de beskriver utenomjordiske? Må ha vært en grunn til at slikt finnes Den biologiske naturen velger altså ikke ut positive sider, men blander seg tilfeldig? Tror ikke det. Måtte bare svare, siden det var et passe idiotiskt utsagn Det jeg refererte til med "krysse" mente jeg altså ved genteknologi. Trådstarteren nevner at de måtte krysse seg fordi de ikke kunne leve her, dermed kunne de ikke overføre alt det beste av sine gener, men det som kanskje måtte til for at den kryssede hybirden skulle kunne overleve og kanskje utvikle seg over tid. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lang langt borte for lenge lenge siden.Jeg stoppet å lese her. begynte å tenke på star wars der jeg Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen som tror på utenomjordisk liv da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå