Gå til innhold

En liten teori om menneskets skapelse :p

Kiro

Anbefalte innlegg

Lang langt borte for lenge lenge siden.

Var det en planet som ble truffet av en meteor.

og verdenen til arten som bodde der var helt ødelagt,noen få overlevde

De få som var igjen reiste da ut i rommet på jakt etter et nytt hjem,

fant jorden som da var perfekt, med unntak av at denne arten ikke kunne leve her.

De krysset da seg selv med chimpansen *

Og dermed var Homo Sapiens skapt aka det moderne menneske ..

Hva synest dere om denne teorien ?

*husker ikke hva som var før the missing link

Ikke ta det for seriøst,var noe jeg funderte på da jeg ikke fikk sove i natt... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Da de krysset seg selv med sjimpanser eller hva det var fornoe, så ble de altså dummere. Dermed mistet de teknologien sin, dere har vell hørt om Antlantis? Og Egypternes pyramidemalerier der de beskriver utenomjordiske? Må ha vært en grunn til at slikt finnes :)

Endret av Panny60
Lenke til kommentar
Da de krysset seg selv med sjimpanser eller hva det var fornoe, så ble de altså dummere. Dermed mistet de teknologien sin, dere har vell hørt om Antlantis? Og Egypternes pyramidemalerier der de beskriver utenomjordiske? Må ha vært en grunn til at slikt finnes :)

Den biologiske naturen velger altså ikke ut positive sider, men blander seg tilfeldig? Tror ikke det.

Måtte bare svare, siden det var et passe idiotiskt utsagn

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Dette var jo uansett mykje meir sannsynleg enn den historia i den boka. Åh.. Kva heiter den boka igjen? Eg har det sånn på tunga. Eit ganske gammal historiebok. Med mange forskjellige kapitler og eventyrhistoriar.. Det var noko på B trur eg. Bibloen? Bileden? Hmm.. Nei BIBELEN var det! Ja bibelen.

Lenke til kommentar

Den biologiske naturen velger altså ikke ut positive sider, men blander seg tilfeldig? Tror ikke det.

Måtte bare svare, siden det var et passe idiotiskt utsagn

Det jeg refererte til med "krysse" mente jeg altså ved genteknologi. Trådstarteren nevner at de måtte krysse seg fordi de ikke kunne leve her, dermed kunne de ikke overføre alt det beste av sine gener, men det som kanskje måtte til for at den kryssede hybirden skulle kunne overleve og kanskje utvikle seg over tid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...