1-2-3 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei! Spørsmål: Når jeg laster ned filer med uTorrent går det ofte veldig seint. Jeg har en hastighet på 12 mbps, og jeg har åpnet portene til uTorrent. Likevel går det ofte kempetreigt. Kan det være Norman som bremser hastigheten? Noen som kan hjelpe meg? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Prøv og slå av brannmuren i norman eller og bare slå av hele programet også ser du om det blir bedre da. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har du spesifisert noen max. upload speed i uTorrent, eller bruker du noe a la NetLimiter til å begrense hvor mye av upload-kapasiteten uTorrent skal få lov til å bruke? Hvis ikke ville jeg forsøke å gjøre det før du prøver noe annet; du går inn i Settings eller Options eller hva det heter, og ser etter et sted der du kan taste inn en verdi for max upload speed for uTorrent-programmet. Velg en verdi som tilsvarer 80-90% av det du har som max. upload speed. F.ex., hvis du har en 2500/500 kbps linje, så setter du max upload til 45 kB/s. (Legg merke til forskjellen på bits og Bytes her.) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 du kan høyere klikke på torrenten - Bandwidth Allocation - High og mekke litt med download og upload personelig skrur jeg av brannmuren når jeg laster ned ting med Utorrent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå