BendikN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Nesquick sjokoladepålegg? jeg vet d er teit spørsmål, men det er det beste som finnes! Håper på svar. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Meny har det, iallefall på den menyen hvor jeg bor Lenke til kommentar
BendikN Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Meny har det, iallefall på den menyen hvor jeg bor tror ikke der har på den menyen hos meg, mn kan være de var utsolgt når de var der. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er temmelig sikker på at jeg har sett det på Meny her hvor jeg bor også Lenke til kommentar
BendikN Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Er temmelig sikker på at jeg har sett det på Meny her hvor jeg bor også har de ikke på meny her:( Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 De har det på Ica Nær her. Veit ærlig talt ikke hvilke andre butikker de kan ha det i, da det ikke er det jeg kjøper oftest. Men har du hørt med personalet? Evt. spørt om de kan ta inn noe? I noen butikker er de mer fleksible på det enn i andre, så det kan være du er heldig Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror de fleste matbutikkene i mitt nærmiljø har det. Har sett det flere ganger. Finner du en butikk som har det bør du kanskje hamstre. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Finnes det?!? Har aldri sett noe, og jeg handler fast på meny.. -_- Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har sett det på flere butikker der jeg bor, så det finnes ja Lenke til kommentar
BendikN Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 hrmf, typisk at nesten alle dere får tak i mens ingen butikker her har d:( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Husker da jeg gikk i tredje klasse, da var smaken på det pålegget rett og slett best...Så gjorde de noe, skaffet ny ettiket og den var ikke like god lengere, hadde fått mer jern smak. Lenge siden jeg har spist det nå Må få muttern til å kjøpe det til jul Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Synes det er godt, men Nugatti er nok hakket bedre. Pleier å være i de fleste daglivarebutikkene jeg er innom. (Rema 1000, Rimi, Meny, Kiwi, Ica, osv...) Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Fortjener en bump. Har de helt sluttet å produsere dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå