Vaffel89 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei. Har to interne Seagate disker fra den gamle stasjonære pcen min, som jeg nå har begynt å bruke som eksterne, ved å putte de oppi sånn fin boks som det bare er å stappe de inn og ut av. Har dog fått et lite problem nå. Nå vil ikke pcen oppdage den ene av de lenger, mens den andre funker like bra som før :s Det som jeg gjorde rett før den kreperte var at jeg valgte å formatere den. Var ikke veldig mye på den, så tok sånn hurtigformatering. Den ble ferdig med dette da, og siden har ikke pcen ville la meg finne den lenger. Når jeg plugger den i kommer den koselige lille lyden som når en plugger i hvilken som helst USB-ting, og en hører disken begynner å jobbe, men så skjer det ikke noe mer. Noen som har lignende opplevelser selv, eller vet hvordan det kan løses? mvh. Vaffel Lenke til kommentar
maximus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Prøv å kjøre full formatering fra den stasjonære. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 se om det har skjedd noe med access til den. høyreklikk på min datamaskin, velg behandle. og se om det ligger noe feil på noen av diskene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå