Dragen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hei. Jeg ser etter en fjernkontroll til en TV av type BEKO 20MN4 TX. TVen ble kjøp på Elkjøp for sånn ca 13 år siden. Er det noen som vet hvor jeg får tak i en, eller har en liggende og vil selge den billig? Har prøvd flere universale fjernkontrollere, og har manglet funksjonen til å stille inn kanaler med. En kunne stille inn, men manglet knapp til å lagre kanalene. Endret 20. november 2008 av Dragen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.cmremotes.com/Replacement_Remot...BEKO/20MN4.html Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hvis jeg søker etter dette tv-et i databasen til logitech harmony remote softvare så finner den en lignede modell. spørsmålet er hvor lik den er - om alle funksjonen er de samme Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg var faktisk borti en 20" Beko uten fjernkontroll her om dagen, typenummer er jeg ikke sikker på. Denne fjernkontrollen fungerte, også søking av kanaler. Menyknappen for å gå til meny, fargetastene for å velge søking. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå