Devil123 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 jeg kjørte rett fram i ett kryss, og ut på grasset og videre ut på en parkeringsplass, snakk om 3m MAXpå grasset før jeg kjørte ut på parkeringsplassen...en sivil snut så meg, hva kan de gjøre? de kjørte ikke inn på parkeringsplassen etter meg... hvor stor sjanse er det for at jeg blir tatt for det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvis du ikke har hørt noe så har de ikke planer om å ta deg. Da ville de også ha kommet etter deg når det skjedde. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Hvis du ikke har hørt noe så har de ikke planer om å ta deg. Da ville de også ha kommet etter deg når det skjedde. godt og høre at jeg mest sannsynlig slipper bot...har ikke mye penger om dagen:P Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hehe.. Hvordan vet du at sivilen så deg? Men som Mimir sier, hvis de ikke kom etter deg da, har de ikke planer om å ta deg Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hehe.. Hvordan vet du at sivilen så deg? Men som Mimir sier, hvis de ikke kom etter deg da, har de ikke planer om å ta deg vi så blålysa i grillen, desuten satte han på blålys ett lite sekund..XD derfor vi vet det med sikerhet:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå