Vegard_Haug Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tilleggspakken til Rockstars gangsterepos Grand Theft Auto IV har fått amerikansk slippdato. Les mer Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Og hvorfor kommer den ut bare til Xbox?? Hva med PS3 da?? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Og hvorfor kommer den ut bare til Xbox??Hva med PS3 da?? Fordi Microsoft kjøpte rettighetene til den. Kommer sikkert en DLC som er PS3 eksklusiv etterhvert også. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Selv om Microsoft har betalt i dyre dommer for å få det eksklusivt? Gjaldt dette bare i et bestemt tidsrom? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Microsoft har kjøpt 2 DLC-pakker til GTA4. De pakkene kommer ikke til PS3. Men det er også Microsoft som bestemmer hva det kommer til å koste, og om de bare er tilgjengelig for gold-abonemang-eiere. Sony hadde også avtale med Rockstar om ett nytt eksklusivt spill, men har ikke hørt noe mere om det. :-/ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gode nyheter dette, absolutt. Men litt for lenge til Også trist at vi ikke spiller som Nico ... Begynte å ble ganske glad i fyren etterhvert Kanskje den beste spillprotagonisten jeg har vært borti, definitivt den mest komplekse og dype. Lurer på om det stemmer at ekstramaterialet skal være like stort i omfang som Vice City og San Andreas var i forhold til GTA3 Sier ikke nei takk jeg, så lenge vi tilbys en interessant historie denne gangen også (historien er grunn til at jeg faktisk gadd runde GTA4, dette er faktisk det første sandbox-spillet jeg har spilt ferdig) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Oh yea! Dette blir kjøpt Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Og hvorfor kommer den ut bare til Xbox??Hva med PS3 da?? Nå betaler PS3-eiere for å velge den dårligere konsollen Hoho Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Og hvorfor kommer den ut bare til Xbox??Hva med PS3 da?? Nå betaler PS3-eiere for å velge den dårligere konsollen Hoho Tja, vi PS3-eiere får vell nøye oss med usle Killzone 2 og InFamous i starten på neste år, mens dere koser dere med ny hovedperson og ett par ekstra oppdrag i GTA4. Endret 20. november 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tja, vi PS3-eiere får vell nøye oss med usle Killzone 2 og InFamous i starten på neste år, mens dere koser dere med ny hovedperson og ett par ekstra oppdrag i GTA4. My point exactly Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Håper historien blir sammenlignbar med Niko's med tanke på lengde, og gjerne mye mer variasjon i oppdragene. Gleder meg! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Virket ikke så utrolig spennende DLC. En ny hovedperson og nye oppdrag. Hadde vært bedre med en utvidelse av byen, sykler, flere spennende sideoppdrag og/eller generelt mer å gjøre mellom oppdragene. Så virker ikke som om vi PS3-eiere går glipp av så mye. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Og hvorfor kommer den ut bare til Xbox??Hva med PS3 da?? Nå betaler PS3-eiere for å velge den dårligere konsollen Hoho Tja, vi PS3-eiere får vell nøye oss med usle Killzone 2 og InFamous i starten på neste år, mens dere koser dere med ny hovedperson og ett par ekstra oppdrag i GTA4. Ja og Xbox har jo bare Gears of War, Halo, Mass Effect, Forza, Lost Odyssey. Little Big Planet er bra det men jeg kjøper ikke PS3 fordi de har et bra ekslusivt spill :!: Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ikke gjør dette til en konsoll-krig nå da. Begge konsollene har veldig gode eksklusive spill hver, så det er ingenting å krangle om. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror jeg holder meg utenfor Liberty City... GTA4 var årets skuffelse for min del. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror jeg holder meg utenfor Liberty City... GTA4 var årets skuffelse for min del. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Håper historien blir sammenlignbar med Niko's med tanke på lengde, og gjerne mye mer variasjon i oppdragene. Gleder meg! Har blitt sagt at oppdragene vil ta ca. 10 timer.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.videogaming247.com/2008/11/20/r...-press-release/ Whoey! Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er ikke dette to helt nye spill, nei. Det er snakk om to ekstra episoder til spillet, og er langt ifra å regne som egne spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg