Gå til innhold

Problemer med rammeverksted


Otowi

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rette plassen, men prøver.

 

Hei.

 

Litt forhistorie: tidligere i år bestillte jeg en poster fra USA, men bestillte uten ramme, siden jeg ville ramme posteren inn her i Norge, så om noe skulle skje, ville jeg ikke sitte med skjegget i postkassen.

 

Gikk så den 24.10.08 til et rammeverksted min mor mente var bra, og vi kjørte avgårde og fant remmeverkstedet.

 

Jeg fant en ramme jeg likte, og karen bak disken så at jeg kunne hente posteren den 8.11.08.

 

Men så, den 7.11.08 ringer karen og sier det er forsinkelse fra rammeprodusenten, og at han skulle ringe meg igjen, men det har han ikke gjort, og jeg begynner å bli grundig lei av å vente på denne rammen.

 

Fant en mail adresse, men vil gjerne høre med dere her først om hvlike rettigheter, om det er noen vel å merke, som jeg har i min sitausjon.

 

Bilder er ikke betalt for, det ble vi enige om at vi skulle ta når jeg hentet det ferdige bildet. Jeg mener dette har tatt allt for lang tid, og vil vite hva jeg skall gjøre nå....

 

***

Oppdatering: Har nå prøvd å nå dette rammevarkstedet flere ganger via mail, men karen utelater å svare på mine henvendelser... Jeg har heller ikke til dags dato blitt ringt opp av ham som han lovte meg.

 

Burde jeg bare hente posteren min, eller burde jeg kontakte forbrukerrådet, og få de til å ta saken videre til dette rammeverkstedet???

 

Har ikke veldig lyst til å ringe, siden jeg har et snev a telefon skrekk :blush:

***

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, kan jo selvsagt ringe tilbake, men jeg tenkte at jeg skulle sende en mail i første omgang...

 

Brude jeg rett og slett spørre om det er mulig å få fatt i web adresse til rammeprodusenten for så å sende en mail til dem og høre hva problemet er, eller burde jeg overlate det til karen på rammeverkstedet??

 

Mener uansett at det har tatt veldig lang tid nå og at karen kunne har ringt meg som han sa han skulle, men altså ikke gjorde... Litt dårlig kundeservice IMO eller hva??

 

**edit: damn you skriveleif :) )

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Det er rammeverkstedets jobb å kontakte fabrikken, ikke din.

Så du bør vel kun holde deg til butikken, og få en endelig dato.

 

Du har selvsagt rettigheter du og. Klarer ikke de å fikse ramme innen avtalt tid, så kan du heve kjøpet, eller avbryte handelen, og heller prøve å finne et annet rammeverksted.

 

Rammeverkstedet kan jo ikke trylle heller.

 

Så du har jo to valg:

- Vente, og håpe det ikke tar lang tid.

- Finne et annet verksted, noe som og kan ta lenger tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Problemet er at jeg her litt telefonskrekk, og hater å ringe til folk jeg ikke kjenner....

 

Og jeg mener nå at han burde ha ringt meg som han lovte, og at han i tilegg ikke svarer på mail henvendelser er rett og slett dårlig kunde service....

 

Får vel stikke ut på mandag og hente posteren da...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Det er ikke alle som sjekker e-post så ofte. Kanskje han/hun/de ikke vet hvordan, eller ikke bruker e-post så mye? Det minste du bør gjøre som kunde er å ringe dem - eller besøke dem.

 

Enig i at det er dårlig at de ikke har ringt, men har de ikke varer - så har de ikke varer. Uansett om de ringer deg eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...