rekyl Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 bungie.net Pga at Halo 3 cacher multiplayer maps til harddisken, vil det ta betydelig lenger tid å laste inn disse (kopiering fra harddisk til harddisk i stedet for fra dvd til harddisk). Bungie anbefaler faktisk folk å IKKE installere Halo til harddisken, da det vil kunne ødelegge for andre som også må vente på at du får lastet inn maps når du spiller online. Får håpe på at de kan komme med en patch som slår av caching hvis spillet allerede kjører fra HDD. Forresten, noen som har prøvd dette? Jeg er ikke hjemme for tiden, og får ikke prøvd før til helgen. Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 jeg tviler på at mange gjør d siden man får en melding om at man ikke burde gjøre dette(når du skrur på halo 3) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er jo egentlig ingen grunn til å innstallere spillet heller. Man spiller jo egentlig det spillet ganske hektisk (altså masse action) så man tenker ikke på det noe særlig. Det er i hvert fall sånn for meg. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Installerte før Bungie sa noe... Har ikke merket noe til at ting tar lengre tid enn vanlig... Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg prøvde å istallere idag, og kan heller ikke si jeg opplevde noe forverret loadetid. Edit: @Dofty: Jeg har forsåvidt aldri brydd meg om lyden heller, men det er jo strengt tatt en lyd som ikke skal være der, uansett om du legger merke til den eller ikke.. Endret 23. november 2008 av rekyl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå