Wild Berries Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei. Har i mange år brukt AVG Free Antivirus på maskinene, men har på min valgt å prøve Avira. Når det gjaldt AVG, scannet den innkommende epost, men det gjør ikke Avira?, eller ? Har satt den opp riktig, (tror jeg), men ved å sende testmail ifra Avira, så får jeg opp en feilmelding. Eller`s så viste AVG alltid at utgående og inngående mail var blitt scannet. Så hva jeg åpenbart feil ? Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) http://free-av.com/en/download/1/download_..._antivirus.html som du ser lenger ned på siden, er ikke email-beskyttelse en del av gratisversjonen. Endret 20. november 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 http://free-av.com/en/download/1/download_..._antivirus.html som du ser lenger ned på siden, er ikke email-beskyttelse en del av gratisversjonen. Takker for svaret. Sitter og lurer på om jeg skal benytte meg av følgende : 1. AVG 2. Norman Anti Virus Begge kommer ut sånn cirka på testene, men Avira har funnet virus, som ikke AVG gjorde. Så det er ett av de mange "kvaler". Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan jo vurdere å kjøpe premium versjonen av AntiVir, 19,95 euro for et år eller 45,95 for 3 er ikke akkurat så mye. Når det gjelder AVG vs. Norman tror jeg AVG kommer litt bedre ut blant annet her. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dersom du mener du har fått svar på spørsmålet ditt, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på -knappen i førsteposten din. Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå