Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT sin leveringstid?

Anbefalte innlegg

...til så å si at jeg skulle dra til helvete...

Vel... som ansatt i butikk er min erfaring at kunder får tilbake med samme mynt. Mange folk forstår ikke hvorfor de ikke får god kundebehandling, men det er fordi de samme folkene går rundt med en generelt sur holdning til serviceansatte, og alt som skjer er alltid den personen de snakker med sin feil, ikke noen lenger opp i systemet. Virker som dette gjelder deg, uten at jeg skal si det helt sikkert, men en grunn må det være til at de ba deg dra til helvete.

Vær høflig, og ikke kjeft på folk så fort noe ikke går 100% din vei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

venta i 2 mnd før jeg avbestilte.. den antatte leveringsdatoen bare hoppa fremover.. jeg ringte flere ganger, men de sa bare at jeg måtte vente _litt_ til.. det gjorde jeg, og etter atter 2 uker og flere telefoner bestilte jeg firstmile.. har venta i ca 2 mnd på de, som ser ut til å være veldig treige.. Jeg bor også i et svært sentralt strøk i oslo..

:evil: : til ALLE isp'er! DERE SKAL BRENNE I H-E-L-L-V-E-T-T-E!!!!! :evil:

finnes "det ultimate selskapet" noen steder? enten roter dem, har dårlig linje/dyrt og dårlig kundeservice.. eller så kanskje de rett og slett hater meg..

--alexio[/b]

Lenke til kommentar
:evil: : til ALLE isp'er! DERE SKAL BRENNE I H-E-L-L-V-E-T-T-E!!!!! :evil:

finnes "det ultimate selskapet" noen steder? enten roter dem, har dårlig linje/dyrt og dårlig kundeservice.. eller så kanskje de rett og slett hater meg..

--alexio[/b]

Vel... de hater deg nok nå ivertfall... ettersom du vil de skal brenne ett visst sted :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...