Murty Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har bestilt NextGentels Bravo abonoment... På min status side står det at jeg får det 17. april.... 1) Kan man stole på denne datoen? 2) Er nextgentel raske med leveringen? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 _Tok de en uke å levere til meg Er det installasjonsdato, eller er det antatt leveringsdato? Lenke til kommentar
qrow Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Kommer veldig an på hvor i landet du er.. Bergen og Trondheim har veldig lang leveringstid.. Men men bruker ikke å være så feil datoene de oppgir.. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Det er Forventet leveransedato... bestilte 15.mars eller no? er dette lang leveringstid i forhold til andre? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det tok ca en uke mindre enn det som stod på min statusside, før jeg fikk tilgang. Tror den datoen som står er ganske nøyaktig, stemte bra for en kamerat også... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har hatt NGT i over ett år. Jeg fikk utstyr og montør dagen før jeg skulle få tilgang, men tilgangen uteble ett par dager. Da ringte jeg NGT og det viste seg at Bravida (Telenor-selskap) hadde glemt å koble om noe i en sentral. Timer senere var jeg på nett. Så NGT var ivertfall i mitt tilfelle nøyaktige med datoen de gav meg. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Flott da er det ikke lenge igjen!... jess.. Gleder meg en SMULE lissom.. Sitter her med mitt 33kb/s modem... Går unna det ja..... eh..nei Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Tok bare litt over 6 måneder til jeg fikk linja mi. Bor i Trondheim sentrum så dette var kjiiiipppttt... Og så fikk jeg inkassovarsel av dem fordi manglende betaling. Det stemte jo selvfølgelig ikke så jeg måtte bruke 3 timer på å nå dem via kundeservice og 5minutter på å få banken min til å fakse dem bekreftinga på betalinga. Et virkelig rote kompani med elendig og ufatellig dårlig kundeservice, men dog meget bra linje som er dønn stabil (mi holder 740/350) uten problem... Men får du problemer purr på dem til di hjelper deg. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hmm . Jeg bor i Bergen og fikk mitt Barvo abonoment på 4 dager og min far koblet det selv på 10 min Synes det gikk kjapt nok eg 8) Lenke til kommentar
mteigen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Tror det nok er litt forskjellig fra sted til sted ja. Har bestilt NGt to ganger, første gange brukte de to måneder for å så si at de ikke kunne levere likevel, nå sist tok det 3 måneder før vi fikk det. Har hørt om tilfeller der folk har ventet 8 måneder. marius Lenke til kommentar
jofre Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vi (jeg og nabo'n) har akkurat igangsatt NGT's NTNU tilbud, og ble forespeilet en leveringstid på 4-5 uker ved bestilling. Etter snaue 3 uker kom montør og modem. Virka ikke på første forsøk, men etter nytt montørbesøk denne uka, virker det supert (hadde kobla feil i sentralen nede i gata her). Så alt i alt er vår erfaring med NGT meget bra. Vi bor i tjukkeste Trondheim btw. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Flott guttær! takk for svar.. Fint å se at folk stiller opp å svarer på et hver spørsmål en måtte ha.. Stå på karer...Og kanskje det er noen jenter her også.. Stå på dere å!...flott. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har self HGT bravo, fikk det ikke før ca en uke etter det som var fastsatt som leveransedato. Noboen var noe mer heldig, vi bestillte på likt, men han fikk det levert ca 2 (!!) uker før meg! Men, den som venter på noe godt.... Lenke til kommentar
aloo Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 dere er heldige jeg bestilte i begynnelsen av mars og har fått beskjed om at jeg muligens får det i juni. Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg ventet 7 uker og 1 dag på mitt !!!! De utsatte estimert leveringstid med 1 til 3 dager hele tiden... Irriterende, men det er verd det ! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har bestilt NextGentels Bravo abonoment... På min status side står det at jeg får det 17. april.... 1) Kan man stole på denne datoen? 2) Er nextgentel raske med leveringen? Nei og nei, er min erfaring. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har satt opp NGT hos endel kunder og der kommer linja fort! Tatt mellom 1-2 uker på de fleste. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Flott da er det ikke lenge igjen!... jess.. Gleder meg en SMULE lissom.. Sitter her med mitt 33kb/s modem... Går unna det ja..... eh..nei Du har ingen anelse om hvilken glede du går i møte. Gikk fra 56k til NGT bravo. Satt nesten å måpte når jeg surfa BTW, tok val ca 2 uker fra jeg bestillte til jeg var oppe og gikk. Så jeg tror du kan stole på den datoen. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 De brukte 4 mnd på å levere til meg, men så var jo jeg en av deres første kunder i bergen Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 De brukte 6 måneder på å si at jeg fikk linje, montør kom om en uke, til å si nei, det er ikke plass på serveren, til så å si at jeg skulle dra til helvete... Jeg har telenor. For min del er NGT et useriøst selskap, som hater kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå