Abnorm Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Leter etter et program jeg kan arkivere musikken min. Snakker ikke nå om data-filer, men fysisk media som vinyl plater osv. Finner mange programmer som arkiverer mp3.filer, henter opp kover osv. men det er ikke dette jeg ønsker. Jeg ønsker et program som jeg kan legge inn: artist, tittel, kategori, notat, arkivnr. og antall ganger spilt. Om jeg ønsker en spessiel sang, kan jeg da søke etter denne. Programmet kan f.eks fortelle meg at sangen jeg ønsker befinner seg på EH87. (Electro house og 87 i rekken.) Da kan jeg bare gå bort til hyllen og plukke den ut. Hadde også vært fint om programmet kunne lage en spille liste. F.eks. Jeg ønkser en spille liste på 15 låter, 4 av disse bestemme jeg selv og legger inn disse, resterende 11 velger jeg "legg til valg fritt" eller "legg til valg fritt, men minst spilt" og dermed har jeg en spille liste på 15 låter. Kan tanke meg det er mulig å lage noe slik i enten MS Excel eller MS Access, men desverre kan jeg ikke disse programmene godt nok. Endret 20. november 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå