RedLauK Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) En venn av meg har akkurat kjøpt en Samsung F1 1TB men fikk ikke med noen ledninger for å koble til harddisken. Det var mange kabler og velge mellom og vi vet ikke hvilke som passer. Noen som har linker til kabler han må kjøpe? Takker for hjelpen Endret 20. november 2008 av RedLauK Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du trenger: SATA kabel og Serial-ATA strømkabel (om PSU ikke har SATA strømkontakt) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 En venn av meg har akkurat kjøpt en Samsung F1 1TB men fikk ikke med noen ledninger for å koble til harddisken. Det var mange kabler og velge mellom og vi vet ikke hvilke som passer. Noen som har linker til kabler han må kjøpe? Takker for hjelpen Overstående sier hvilke kabler du skal ha. Det er ikke normalt å få med kabler til harddisker, da de fra nettbutikkene som oftest selges i bulk versjon. Skal du ha med kabler så se etter retail versjon. Lenke til kommentar
trebuchet1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skjønner, da lærte jeg noe i dag også. MEN synes likevel det burde bli opplyst om det på siden til de som selger produktet... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det gjør jo i og for seg det som regel. Men det står som regel bulk versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå