Joachim_F Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Neste år får vi mer rallyaction fra Codemasters. Les mer Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Så er spørsmålet om man fremdeles kan kjøre i lysets hastighet, og bremse ned til full stopp iløpet av 17cm... Colin McRae Dirt må jo ha vært det dårligste spillet i Colin McRae serien, og jeg har liten tro på at Dirt 2 blir veldig mye bedre. Kan sikkert også se langt etter splitscreen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Så er spørsmålet om man fremdeles kan kjøre i lysets hastighet, og bremse ned til full stopp iløpet av 17cm... Colin McRae Dirt må jo ha vært det dårligste spillet i Colin McRae serien, og jeg har liten tro på at Dirt 2 blir veldig mye bedre. Kan sikkert også se langt etter splitscreen. Helt enig, i tillegg til at man ikke kunne spille flere stykker etterhverande, slik som i de andre Colin spillende, gjorde at jeg og kompisenene mine la Dirt på hylla relativt fort. Dette er _no buy_ for meg hvis ikke disse 3 tingene er tilbake. Lenke til kommentar
TuNsBeRg Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg savner den gamle Mcrae typen av spilla, jeg likte 3'er best, jeg husker jeg spilte den hele tiden på ps2! Lenke til kommentar
sykkopat Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 jeg har spillet mange av colin mcrea spillene og synes dirt var veldig bra.kansje ikke like bra som colin mcrea 2.0 men forsatt et meget bra spill.kommmer helt sikkert til og kjøpe dirt2 når det kommer ut neste sommer. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gode nyheter Dirt er knallbra, og jeg likte spesielt godt fjell løpene. De kan gjerne kutte ut lastebil løpene og heller få inn flere fjell løp. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 woho <3 rally spill <3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Colin Mcrae Dirt var drit bra, så gleder meg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dirt er et av de beste rallyspillene jeg har prøvd noen gang, så Dirt 2 kommer jeg helt klart til å kjøpe Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Får bare håpe de er smarte nok til å ha med Split screen. Bilspill uten spliscreen er i mine øyne nærmest uspillbare... Lenke til kommentar
Svish Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 likte dirt jeg nå da håper bare de tenker litt på ytelse og litt andre interessante ting i Dirt 2 også, og ikke bare mer fancy grafikk... er så slit med disse spillene som bare er grafikk og krever det aller aller siste og helst enda litt nyere for å i det hele tatt kjøre halv smooth... Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Synes Colin McRae-serien har tapt seg med tida. Colin McRae 2.0 var det siste jeg spilte noe særlig. Kontroll og kjørefølelse har bare blitt dårligere og dårligere Men når det er sagt, CM Dirt ser unektelig pent ut, og 2'ern blir nok ikke verre Skulle likt og sett en ny versjon av Rallisport Challenge Endret 20. november 2008 av -JallaMann- Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Får bare håpe de er smarte nok til å ha med Split screen.Bilspill uten spliscreen er i mine øyne nærmest uspillbare... Ja, håper for all del de kan få med split screen. Var det eneste som manglet i Dirt for min del Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg likte Grid veldig godt, så om de klarer å bygge i samme stilen med sponsorer, kjørefølelse, heftige krasj osv er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 DIRT (og GRID) for den saks skyld er to genuine møkkaspill. Styring, bremser,lyd og kjørefølelse er heeeeelt på jordet. Merkelig at så mange liker dette spillet da det har så mange grove feil i seg. 1000 kroner kosta det meg å stole på at anmelderne mente dette var en krysning mellom arcade og simulasjon. Med simulasjon mente de at bilene hadde 4 hjul. The Stig: Kjørefølelse? Har du noensinne kjørt noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare for å forsvare The Stig litt, han nevner aldri noe om at kjørefølelsen er realistisk. Kun at han liker den Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) DIRT (og GRID) for den saks skyld er to genuine møkkaspill. Styring, bremser,lyd og kjørefølelse er heeeeelt på jordet. Merkelig at så mange liker dette spillet da det har så mange grove feil i seg. 1000 kroner kosta det meg å stole på at anmelderne mente dette var en krysning mellom arcade og simulasjon. Med simulasjon mente de at bilene hadde 4 hjul. The Stig: Kjørefølelse? Har du noensinne kjørt noe i det hele tatt? Egentlig ikke, for folk flest mener dette er bra spill, som forsåvidt er sant. Skal du ha simulator havnet du nok feil ja. Endret 20. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare for å forsvare The Stig litt, han nevner aldri noe om at kjørefølelsen er realistisk. Kun at han liker den Kjørefølelse - følelsen av å kjøre noe mener nå jeg. Min frustrasjon går til spillbransjen som (jeg mener) har ødelagt en flott spillserie. Hadde McRae levd idag tror jeg ikke han hadde likt dette her. NFS serien også, som var et spill om superbiler og store flotte landskaper er blitt en slags parodi på tragiske filmer. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) DIRT (og GRID) for den saks skyld er to genuine møkkaspill. Styring, bremser,lyd og kjørefølelse er heeeeelt på jordet. Merkelig at så mange liker dette spillet da det har så mange grove feil i seg. 1000 kroner kosta det meg å stole på at anmelderne mente dette var en krysning mellom arcade og simulasjon. Med simulasjon mente de at bilene hadde 4 hjul. The Stig: Kjørefølelse? Har du noensinne kjørt noe i det hele tatt? Egentlig ikke, for folk flest mener dette er bra spill, som forsåvidt er sant. Skal du ha simulator havnet du nok feil ja. Ville ha en lett blanding av sim og arcade. Hvis de som elsker spillet nå hadde prøvd et helt identisk spill med litt mer bremsing og bedre lyd(turbolyder, og litt mer "rå" lyd i visse modeller) hadde de nok elska det enda mer. Edit: For grafikken er nemlig veldig bra, lys og landskap er meget bra. Endret 20. november 2008 av Mammakamelen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare for å forsvare The Stig litt, han nevner aldri noe om at kjørefølelsen er realistisk. Kun at han liker den Kjørefølelse - følelsen av å kjøre noe mener nå jeg. Min frustrasjon går til spillbransjen som (jeg mener) har ødelagt en flott spillserie. Hadde McRae levd idag tror jeg ikke han hadde likt dette her. NFS serien også, som var et spill om superbiler og store flotte landskaper er blitt en slags parodi på tragiske filmer. Greit, om du skal hakke på det: Jeg mener ikke kjørefølelse bokstavelig talt, jeg sikter til hvordan følelsen av å kjøre i spillet, passet meg perfekt. Det sagt, selv om det finnes langt bedre spill om man vil ha en simulator opplevelse, er ikke Grid så på trynet (en forutsetning er at man skrur av alt av hjelpemidler, som dessverre er på som standard) som for eks Need For Speed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg