pologutt Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Noen som kan hjelpe meg med noen spørsmål angående wap-oppsett på en k800i med Onecall? Jeg har allerede oppsettene lastet inn på telefoen, men er usikker på hva jeg skal velge hvor. Eksempel: Under internet-profiler under Internet-innstillinger: Skal det da være "Onecall", eller "Onecall Wap - NY"? Hva skal da "Onecall" kobles opp med? "Onecall" eller "Onecall Wap - NY"? Hva skal "Onecall Wap - NY" kobles opp med? Alle disse innstillingene er tidligere lasted ned hos Onecall, og innstillingene og navnene er urørt. Edit: Jeg fant til slutt ut av det! Endret 20. november 2008 av pologutt Lenke til kommentar
Janti Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Noen som kan hjelpe meg med noen spørsmål angående wap-oppsett på en k800i med Onecall?Jeg har allerede oppsettene lastet inn på telefoen, men er usikker på hva jeg skal velge hvor. Eksempel: Under internet-profiler under Internet-innstillinger: Skal det da være "Onecall", eller "Onecall Wap - NY"? Hva skal da "Onecall" kobles opp med? "Onecall" eller "Onecall Wap - NY"? Hva skal "Onecall Wap - NY" kobles opp med? Alle disse innstillingene er tidligere lasted ned hos Onecall, og innstillingene og navnene er urørt. Edit: Jeg fant til slutt ut av det! Hva gjorde du? Jeg har det samme problemet. Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå