Dragavon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Prisen du betaler er den du ser på sidene deres. Når du skal betale, legges noe de kaller stressfritt kjøp automatisk til, men det kan du fjerne. Det er litt mer komplisert enn bare å fjerne krysset i en boks - du må klikke på et ikon for avtalen og så fjerne krysset. De som er av en annen oppfatning har sannsynligvis aldri handlet fra Pixmania og formidler løgn og rykter. Glemte faktisk å nevne det når eg postet ja, stressfritt kjøp er en av grunnene til at eg aldri mere kommer til å bestille derfra. Stressfritt kjøp ser eg på som ett forsøk på å svindle til seg mere penger fra kundene, når man ser på måten det dukker opp helt til slutt i bestillingsprosessen, uten at det blir skikkelig forklart kva det er før du klikker deg videre til en annen side. Takke faen for at prisene er lave når de svindler til seg mere penger på denne måten. :realmad: Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Prisen du betaler er den du ser på sidene deres. Når du skal betale, legges noe de kaller stressfritt kjøp automatisk til, men det kan du fjerne. Det er litt mer komplisert enn bare å fjerne krysset i en boks - du må klikke på et ikon for avtalen og så fjerne krysset. De som er av en annen oppfatning har sannsynligvis aldri handlet fra Pixmania og formidler løgn og rykter. Glemte faktisk å nevne det når eg postet ja, stressfritt kjøp er en av grunnene til at eg aldri mere kommer til å bestille derfra. Stressfritt kjøp ser eg på som ett forsøk på å svindle til seg mere penger fra kundene, når man ser på måten det dukker opp helt til slutt i bestillingsprosessen, uten at det blir skikkelig forklart kva det er før du klikker deg videre til en annen side. Takke faen for at prisene er lave når de svindler til seg mere penger på denne måten. :realmad: Hva er dette "Stressfritt kjøp" opplegget? Og hvor krysser man det vekk...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå