Rockna Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) hei. Instalerte nettopp et spill, så fikk jeg bluescreen og nå får jeg ikke bilde på skjermen bare svart skjerm, og den booter heller ikke. Altså ingen pip. Noen som vet va som kan være galt? Endret 20. november 2008 av Rockna Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 ville prøvd å starte maskinen i Sikkerhetsmodus, avvinstallert spillet. og sse om pcen virker da. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Den booter jo ikke, er helt svart skjerm med oppstart Lenke til kommentar
Rajak Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 det er en stasjonnær ? er det sånn at Skjermen er svart men du hører at Pcen jobber ? hvis det er tilfellet må du Cleare CMOS . altså åpne pcen selv hvis du ikke har garanti lenger. det er enten en knapp inne i pcen du må trykke, eller så er det et lite rundt battery du må ta ut (vente 1-2 min) før du putter den inn igjen, også starte pcen opp igjen. dette kan virke, har skjedd med meg 1-2 ganger før. CLEAR CMOS-jumperen kan ha mange navn som JBAT1, CRTCL, CMOS-JUMPER osv. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Skal prøve og ta ut batteriet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå