UrgeLoL Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Si heller fra om du finner ett godt tilbud. Dem er det FÅ av, dårlige tilbud er det MANGE av. Jeg vil heller ha ett forum der man får beskjed om de gode tilbudene Ellers vil vi fylle opp forumet med tråder om dårlige tilbud og pakketilbud. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 This thread makes me laugh Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hvis man skal klage over urimelige priser, så kan man ta en titt på L'easy sine priser. Tidligere i sommer fant jeg en PC der som kostet over 16 000 kr kontant, eller nesten 32 000 kr om man tok den på avbetaling. Jeg satt sammen en helt lik PC i prisguiden, og med alt inkludert, kom den på litt under 4 000 kr. Greit nok at det er "pakketilbud", men jeg ser ingen grunn til at man trenger å opprette en egen tråd for å klage på noen få prosent i prisforskjell. EDIT: Jeg sjekket leasy.no nå, og prisene deres har forbedret seg, men man må fortsatt ut med nesten 9000 kr hvis man vil ha en Asus Eee på avbetaling. Kontantprisen på 2995 er i overkant stiv, men det som imponerer er at de klarer å gjøre PCen nesten tre ganger så dyr, hvis man skal betale den på avbetaling. Endret 20. november 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Herregud, dette blir for dumt... når det gjelder mobil abonament: Telenor sier de er billigst, men er de det? Chess sier de er billigst, men hvordan går det an, når telenor er billigst? Plutselig kommer Tele 2 med en reklame som sier de er billigst med Champion, men hvordan er det mulig? Nemmlig, det er forskjell i pris, men alle sier de er billige, for å få kunder... Sånn gjelder ALT som selges... Det er forskjell i priser, men alle prøver å overtale folk at demselv er billigst... Alle kan ikke være billigst, så noen lyver! Men folk er vant til sånt, så om man "informerer" om det på forum, vil folk bare himle med øynene, og syns det var ingen vits... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 "Ikke alle kan kalle seg det samme som oss, Expert" Men er de virkelig det?? "Det enkle er ofte det beste" er det EGENTLIG det?? Get my drift here... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvis en selger sier til deg at du skal få et pakketilbud, så forventer de fleste her at de skal betale mer for dette? Det er den logikken jeg kritiserer på Deal sitt tilbud, som altså ikke er noe bra tilbud i det hele tatt. Spørsmålet er: Er pakketilbudet billigere enn å kjøpe alt løst i den butikken? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I tilbudsavisa til ICA koster gulosten 49 kroner, mens naboen min - Rolf-Magne - selger gul ost for bare 38 kroner! Simen Frøysvik Vigdelsgata 29C 5298 Dombås Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Himmel og hav - dårlige tilbud er det daglig. Feks på den lokale Gamestop så har de lik pris, 3995,-, på PS3 40 GB og PS3 80 GB. Kjipt, surt, trist og leit for de som ikke vet forskjellen og for de som ikke gidder sjekke prisene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I tilbudsavisa til ICA koster gulosten 49 kroner, mens naboen min - Rolf-Magne - selger gul ost for bare 38 kroner! Den var fiiiin. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Jeg har handlet hos deal.no en gang i hele mitt liv, og det var også årets beste deal, nemlig LittleBigPlanet til 300 something kr. Endret 21. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Poenget mitt var iallefall at det ikke er butikkenes oppgave å sørge for at deres tilbud til enhver tid er best. Det er kjøpers oppgave å sondere markedet i forkant av kjøp. Gjør kjøper ikke det, fortjener de å bli lurt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Rimelig dyrt, men ikke hårreisende dyrt. Er jo rimelig bra og nye spill alle sammen. Men som trådstarter påpeker forventer man at det er en del å spare på slike pakker enn å kjøpe alt separat. Rundt 5500 kr hadde vært en grei pris. Jeg kjøpte forresten Xbox 360 Elite til bare 1990 kr på Deal.no i et supertilbud de hadde i mai. Det var mens alle andre solgte Elite for rundt 3000 kr, så de kan når de vil. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 men trådstarter sparer jo på å kjøpe den pakken! Deal.no kan da for faen ikke ta hensyn til andre butikker sine priser, tror du virkelig det? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 De står selvsagt fritt til å prise varene sine, men må da være lov å påpeke at det er dyrt i forhold til en del andre butikker. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Rimelig dyrt, men ikke hårreisende dyrt. Er jo rimelig bra og nye spill alle sammen. Men som trådstarter påpeker forventer man at det er en del å spare på slike pakker enn å kjøpe alt separat. -> Hvis du skal kjøpe alle produktene separat, så endte dette opp med en prislappe på 6.730,-Så da synes jeg pakketilbudet var meget godt. men må da være lov å påpeke at det er dyrt i forhold til en del andre butikker. Det har vi Prisguiden til. Lenke til kommentar
marama Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) en gjeng med amøber.. Prisguiden?????? hvor mange av norges befolkning bruker prisguiden før de handler?? å gir den deg det beste tilbudet??? enig med att kanskje att denne tråden ikke passer helt inn.. dårlige pakketilbud trenger vel ikke å opplyses hær på forumet da de fleste sjekker grundig før de kjøper noe.. + de som kanskje trenger opplysningen om att det er ett veldig dårlig tilbud,, leser ikke hær på forumet men å gå til angrep på trådstarter for å komme med en innformasjon om en dårlig Deal.. makan til saklighet.. var det så forfærdelig så trykk på tilbakeknappen å les en annen tråd da vel. marama Endret 23. november 2008 av marama Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Prisguiden??????hvor mange av norges befolkning bruker prisguiden før de handler?? de fleste sjekker grundig før de kjøper noe.. Hva er det du egentlig mener, siden du ikke helt ser ut til å klare å bestemme deg? var det så forfærdelig så trykk på tilbakeknappen å les en annen tråd da vel. Det blir av samme grunn til at hvorfor du følte å bumpe en død tråd, når den var så "forfærdelig". Vet du foresten hva en "amøbe" er? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 en gjeng med amøber.. Takes one to know one. hvor mange av norges befolkning bruker prisguiden før de handler??De fleste som sitter på forumet kjenner til prisguiden. å gir den deg det beste tilbudet??? Som regel. Ikke alle butikker er med i den for det koster litt, men de fleste er med var det så forfærdelig så trykk på tilbakeknappen å les en annen tråd da vel. Takk det samme Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Betaler nettbutikkene for å være med i prisguiden? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Betaler nettbutikkene for å være med i prisguiden? Trodde dette var noe hw nettverket driftet jeg. ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå