Gå til innhold

Årets dårligste Deal.no?

Telcontar

Anbefalte innlegg

Kom over en rekmale for denne pakkeløsningen hos Deal.no.

Nesten 6k for PS3 med 4 spill og 1 ekstra DS3 kontroller, umiddelbart virket dette noe høy pris og jeg gikk til Gamezone og la PS3 med LBP bundle pluss de andre spillene og ekstra kontroller og havnet på 5785kr. Skikkelig Deal.no mao :thumbdown:

Tror man kan handle hos noe dyrere webshops og komme omtrent likt ut som Deal sitt tilbud, trodde meningen med slike pakker vare å spare en liten slant, ikke betale overpris.

Telcontar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler ikke om at Gamezone er billigere enn Deal.no, det er snakk om at Deal.no selger en pakke som liksom skal være billig, men man sparer jo ingenting på å kjøpe denne i forhold til kjøpe alt disse tingene løst.

Ang. nick så skriver jeg alltid det til slutt og jeg slutter neppe med det.

Telcontar

Lenke til kommentar
Hm, ok. Er det noen som tvinger deg til å kjøpe ifra Deal.no?

Jeg har PS3 allerede, jeg bare bringer frem et dårlig tilbud.

Makan til negative meldinger altså, det kan jo være noen som faktisk vurderer denne pakken og sjekker litt rundt på forum om det verdt å kjøpe denne.

Hvorfor er det så vanskelig å skjønne at jeg kun påpeker at et pakketilbud bør helst koste mindre enn det det koster å kjøpe konsoll og spill løst?

Telcontar

Lenke til kommentar

Er fullstendig enig me Telcontar, hvis Deal.no reklmarer for "Tilbudspakke", og den koster MER enn det ville kostet å kjøpe alt for seg i en annen butikk, så er jo det helt idiotisk. Er da ikke noe galt i å gi en heads-up til folk som kanskje vurderer denne pakken...?

Lenke til kommentar

Sjekket selv noen nettsider og fant to forskjellige priser på en PS3 80GB:

- Komplett, kr 3.990,-

- PS.no, kr 3.995,-

Etter å ha sett denne prisforskjellen ble jeg skeptisk til PS.no sitt slagord som er "PS.no - Det beste kjøpet" !!! :hmm:

Hvordan kan de si noe slikt når de selger en PS3 for 5 kroner mer en hva komplett gjør? :p

Lenke til kommentar
Sjekket selv noen nettsider og fant to forskjellige priser på en PS3 80GB:

- Komplett, kr 3.990,-

- PS.no, kr 3.995,-

Etter å ha sett denne prisforskjellen ble jeg skeptisk til PS.no sitt slagord som er "PS.no - Det beste kjøpet" !!! :hmm:

Hvordan kan de si noe slikt når de selger en PS3 for 5 kroner mer en hva komplett gjør? :p

Humor er ikkje din sterke side skjønner eg.

Lenke til kommentar

Dette var visst veldig vanskelig for mange, jeg skal gjøre et siste forsøk på å banke inn logikken her.

Deal.no kjører et pakketilbud til 5990,-. Når man snakker om pakketilbud så har man jo lov til å forvente at et pakketilbud skal være billigere enn å kjøpe disse tingene løst. I dette tilfellet er pakketilbudet dyrere enn å kjøpe alt løst.

Nøkkelordet her er PAKKETILBUD hvis det skulle være så vanskelig å forstå.

Hvis en selger sier til deg at du skal få et pakketilbud, så forventer de fleste her at de skal betale mer for dette? Det er den logikken jeg kritiserer på Deal sitt tilbud, som altså ikke er noe bra tilbud i det hele tatt.

Telcontar

Lenke til kommentar
Samme F... det. Siste gang jeg gidder å poste noe som kan til nytte for andre.

:fun:

Poenget her er at du lager en tråd om at produkt er dyrere enn på en annen nettbutikk.

Det skjer hele tiden at nettbutikker har tilbud på varer, men som likevel er billigere på andre nettbutikker. Dette er fordi at nettbutikkene alltid er nødt til å tjene på salget, selv når det er tilbud.

Forumet trenger ikke en tråd som skal kritisere hver enkelt nettbutikk som setter ned prisene en uke, uten å likevel være billigst.

Men for all del. Tanken var god :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe alle produktene separat, så endte dette opp med en prislappe på 6.730,-

Så da synes jeg pakketilbudet var meget godt.

Husk at tilbudet gjelder for deal.no, og da må du se ann prisene i forhold til deal.no.

Det er ingen tilbud som garanterer deg billigere enn andre butikker, men bare at de er billigere enn de har brukt å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...