abene Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Adobe lanserer Configurator som gjøre det mulig å tilpasse Photoshop CS4. Les mer Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg syns artikkelen er noe uklar. Det virker som om Adobe bare tilbyr en prøveversjon av Configurator, men dette er feil. Configurator er gratis (og det skullle bare mangle!), mens det er Photoshop CS4 som tilbys i 30-dagers prøveversjon. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha! Genialt. Tutorials kommer til å bli en helt annen greie fra nå av. Og hvem blir den første til å putte et spill i den toolbaren? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hvis brukeren sjølv må konfiguere eit program i særleg stor grad så er default instillingene (evt. dei forskjellige "presetsene" ein kan velge) dårleg, og det er eit dårleg brukergrensesnitt. Å lage gode brukergrensesnitt er programvareleverandøren sin jobb, ikkje brukerens. Endret 20. november 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg er enig i dette som en tommelfingerregel, men Photoshop er kanskje mer en gedigen samling verktøy enn et oppgavefokusert program med en hovedoppgave og spesialiseringer basert på denne. Har allerede begynt å leke litt med layouten i CS4 for å tilpasse den til de konkrete oppgavene jeg bruker det til (manuell støvfjerning på sorthvittnegativer er best med lang historie og navigatorpanel, fargekorreksjon er best med infopanel, i andre oppgaver er lag viktige etc) . Ser nesten for meg at en får velge arbeidsoppgave fra Edit In-skjermen til Lightroom i neste versjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg