hitokiri Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fasttelefonen er ikke død. Den har bare skiftet nett. Les mer Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Telefonen har en stor og lettlest skjerm som kan vippes opp og ned. Sjekk tidspunktet... Tilfeldighet? Uansett: Disse var jo litt fiffig!ufattleig greit for de som vil ha en fasttelefon i huset! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Now thats 1337, kekekek :!: Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 må si jeg foretrekker å ha fasttelefon på plass, siden denne (kan) drives av strøm via telefonnettet. en mobilbasert løsning må enten ha batteri eller direkte strøm, noe som kan være ett problem om en har lengre tids strømstans (eller minster strømmen i det en skal sette en nær død mobil på lading). er samme grunnen til at jeg ikke har helt sansen for ip-telefon. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette er vel gammelt nytt? Når det er sagt, fikk denne artikkelen livets rett ved at man har LEET i displayet på eksempelbilde Hehe.. Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ufattelig teit, mulig noen faller for denne, men jeg kan virkelig ikke se noen som helst nytte i den. Det ser bare ut til å være en mobil med reduserte egenskaper pakket inn i en stor og klumpete boks. Jeg har en mobiltelefon liggende på kontorpulten, den tar myye mindre plass, jeg slipper en stor boks som henger i andre enden av telefonrøret, jeg fortsette samtalen mens jeg går til kaffeautomaten uten å bruke begge hender, osv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 er jo ikke akkurat noe å dra med seg på møtet heller. for meg virker det som om de har tatt det værste fra mobil og fast-telefon og slått sammen... Lenke til kommentar
0x002b Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Menjøssemannsånegativeeinvarheridagdå! Om ein faktisk les artikkelen (og eventuelt nyttar fan-ta-si-en litt) ser ein at dette er eit nyttig produkt. For eksempel er den heilt topp for både far og bestefar min. (Dårlig syn/lite bruk/"teknologiredsel"/m.m.) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det kan nok også være god vits i for de som har angst for strålingen fra mobilene. At de ikke har mobilen tett opp i hodet kan berolige dem. Jeg likte dette konseptet jeg, og vurderer om jeg ser bruken i det. Mye mer praktisk med et stort rør som dette når mora mi ringer og setter i gang. Varer sjelden under en time, det. Da kan man bare klemme det fast mellom hake og bryst og taste videre. Handsfree er ikke aktuelt, i alle fall ikke om jeg skal dømme på den jeg har. Det er en forholdsvis ny sak som jeg må sitte å skrike i for at folk skal høre hva jeg sier. Ikke vits. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 kan sikkert finne modeller som har støtte for blåtann eller jack mikrofoner. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Uansett blir det vel linjeleie på 60kr når man har bredbånd? Og med slike telefoner, kan man ikke ta telefonen fra rundt i hele huset. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 stapp i en basestasjon for trådløs, saken har utgang for analog-telefon Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ikke så dumt det der Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Uansett blir det vel linjeleie på 60kr når man har bredbånd? Og med slike telefoner, kan man ikke ta telefonen fra rundt i hele huset. Dersom man har bredbånd gjennom tv-nettet trenger man vel ikke å betale det? Den har vanlig analog utgang, så du kan koble en trådløs telefon til. Lenke til kommentar
enrg Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Bedriften jeg jobber i, kjøpte inn disse. Med en feilprosent på 20, samt generelt dårlig lyd og misfornøyde brukere, er ikke dette mye å samle på i bedriftssammenheng. For andre målgrupper er nok dette en bedre løsning. Eldre f.eks. Endret 20. november 2008 av enrg Lenke til kommentar
benlen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 men kan man beholde det gamle nummeret sitt da? Altså bruke et fasttelefonnummer til en mobil? Er jo uaktuelt å ringe rundt til alle venninene til bestemor. Kan jo ikke akkuratt sende dem en sms/mail heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Vi har den jablocom telefonen på alle kontorer her på jobb. Noe mer ubrukelig telefon med vaklende kvalitet skal man lete lenge etter.. edit: ikke er det snake på den engang.. Endret 20. november 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
RogerL70 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har selv hatt problemer med dårlig dekning på hytta. Dekningen på vanlig mobil faller bort bare man snur seg etter noe. Men denne telefonen kan man plassere på et sted der dekningen er stabil og da er det bare å bruke den som vanlig hustelefon. Så dette er noe jeg skal kjøpe til hytta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg