hvo91 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Traileren har kommet ut i dag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 http://www.gametrailers.com/player/43631.html Eitsj-dee. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Haha, det så sinsykt fett ut! Gleder meg! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 blir fett! minner meg om Sons of anarchy, ganske så sinnsykt mye faktisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 "Get my bike!" kommentaren er utrolig god.. Kan høre på den i evigheter Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bra, ble skeptisk til en ny karakter. Men jeg hørte at det ble rundt en bikergjeng-sentrering ble jeg fornøyd. GTA har virkelig manglet en ordentlig biker-gjeng. Big Mitch Baker sitt i Vice City var ikke det største, ellers har resten av biker-gjengene i GTA vært ikke noe nevneverdige. Hvertfall når det kommer til GTA i 3D. Nytt våpen i trialern(granat-launcher). Nei dette ser bra ut, litt Sons Of Anarchy/Hell Ride-tilstander sier jeg ja takk til å GTA IV sitt Liberty City. Blir kanskje mye easter eggs og sånt releatert til Nico og sånt i DLC`et kanskje. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dette fikk jeg veldig lyst på. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Bra, ble skeptisk til en ny karakter. Men jeg hørte at det ble rundt en bikergjeng-sentrering ble jeg fornøyd. GTA har virkelig manglet en ordentlig biker-gjeng. Big Mitch Baker sitt i Vice City var ikke det største, ellers har resten av biker-gjengene i GTA vært ikke noe nevneverdige. Hvertfall når det kommer til GTA i 3D. Nytt våpen i trialern(granat-launcher). Nei dette ser bra ut, litt Sons Of Anarchy/Hell Ride-tilstander sier jeg ja takk til å GTA IV sitt Liberty City. Blir kanskje mye easter eggs og sånt releatert til Nico og sånt i DLC`et kanskje. Det er nok en auto-hagle vi ser i trailern gitt. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Bonus med Sepultura i traileren. SYnes sountracket til GTA IV var litt tamt i utgangspunktet, så håper de får på plass en heavy-kanal for bikerne Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kanche man skal sett seg ned å runde IVern da tru? har ikke kommet lengre enn 35% elr noe xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå