Wrath of The Duck Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Når jeg skal kjører cmd, kommer det fram: Ledeteksten er deaktivert av administratoren. Trykk en tast for å fortsette... HJELP... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Trenger dette til mye programm!!! Ingen som kan hjelpe.... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 er det på en skole pc dette skjer? Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Nei... Min pc... Lenke til kommentar
barton Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 prøv med command dette er 16-bits utgaven av cmd, og vil i mange tilfeller fungere selv om cmd er sperret........ Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Må ha den cmd versjonen... Flashe prog.et til grafikkkortet mitt... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hvordan logger jeg som Admin da... Trodde jeg var admin jeg å, men... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Sitat Må ha den cmd versjonen... Flashe prog.et til grafikkkortet mitt... hehe boot med en bootdiskett og kjør det da Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Proget et ei zip fil.. hvordan kan jeg få boota den når den er lasta ned..?? Lenke til kommentar
nusse Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Du må gi det brukernavnet du benytter admin rettigheter. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Sitat Proget et ei zip fil.. hvordan kan jeg få boota den når den er lasta ned..?? unpacker det? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Sitat Proget et ei zip fil.. hvordan kan jeg få boota den når den er lasta ned..?? - Last ned en Win98SE OEM bootdisk fra www.bootdisk.com - Lag bootdisken - Pakk ut den zip'a fila. - kopier innholdet ned på disketten (om det ikke er plass, så kan du greit slette EDB.cab osv - reboot med disketten - Når oppstartsmenyen på disketten kommer opp, velger du "Sikkermodus med bare kommandolinje" eller.no sånt (husker ikke nøyeaktig hva som kom opp) => du er i DOS. (Det er godt mulig du IKKE får tilgang til harddiskene dine. Ikke bekymre deg, det er normalt. (derfor du skal kopiere de filene ned på selve disketten) - Flash i vei av all hjertens lyst. - Ta ut disketten og reboot inn i Windows på vanlig måte. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Takk for svarene!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå