Gå til innhold

Trenger gratis nettalbum med passord

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe fotoalbum på nett ennå, men vil opprette et nå for å legge ut noen bilder. Siden jeg ikke vil at bildene skal være tilgjengelig for hvem som helst så vil jeg ha et album med passord. Albumet bør være en nettjeneste siden jeg ikke har noen passende server til formålet. Har dere tips til hvilke jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ups, jeg må ha rullet et hakk for langt i menyen. Det var meningen at tråden skulle ligge under annet om digital foto og video. Jeg flytter den til riktig sted.

Må de som skal se bildene være registrert på Flickr for å kunne se de? Eller holder det at jeg sender ett passord til alle som vil se?

Lenke til kommentar

Jeg er på tanken å fikse meg Smugmug og vil anbefale deg å sjekke ut den. SmugMug

Trialen min går ut i denne uken, så det blir nok betalt $40 for et år i første omgang. Enkelt å bestemme utseende, hvem som har tilgang, størrelse på bildene, tags, albumer, med mer..

Har brukt flickr et par år, men det har ikke helt falt i smak. (også synes jeg det har litt for mye facebook-stilen, men det er jo smak og behag). Det positive er jo at flickr er gratis når du holder deg under 100MB i måneden (eller har de byttet?)

Edit: en annen kjekk sak er at du får en link til albumene dine med "brukernavn.smugmug.com". Trenger ikke mail for å fortelle andre om dine åpne album.

Edit2: Har prøvd picasa også uten at det falt i smak. Albumene er forsåvidt ok, men programmet liker jeg ikke nesten en gang.

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...