Eragon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei. jeg har kjøpt meg en sandisk cruzer micro 16gb u3 smart-minnepenn. Denne fungere sånn at den kjører som en cd-rom OG en minnepenn.. jeg kan enkelt endre på alle filer inne på minnepenn biten. Men det å endre på filene på den virituelle cd-rommen viser seg å være litt værre... Jeg har prøvd et program som heter universal_costumerizer, og dette funket fint på min 4gb (samme type), men da jeg prøvde på min nye 16gb, så blei den formatert til 3GB! :o sad.gif Noen som har vært borti det å endre filer på denne cd-rommen? og nei, jeg vil ikke "bare fjerne den" eller noe lignende. Har googlet og tryed and failed i rundt 10-20timer med dette og prøvd over 10forskjellige programmer for å gjøre forskjellige ting med installasjonsfiler, cd-rommen og alt annet som jeg klarer å tenkte meg! Men får det bare ikke til! sad.gif Har til og med prøvd å åpne .exe filer, og kombinere forskjellige programmer, med biter som ikke funket på en del, og funktet på en annen etc, for å få noe til å funke.. Jeg har prøvd å endre "hosts" fila i windows, så når jeg installer lpinstaller så skal den hente filene fra min lokale web-server (localhost) i steden for fra u3.sandisk.com, men uten hell.. men funka ikke helt..så tror jeg sleit litt med feil IP-adresse fra sandisk eller no.. så hvis noen er rååå på bruken av hosts fila så er det bare å foreslå! wink.gif Den henter filer fra http://u3.sandisk.com/download/masse,masse,masse.masse (ikke prøvd noe i linux, hvis noen har noe tips til hva jeg kan gjøre derfra) ubeskrivelig takknemelig for et svar som fører til at jeg endelig får til dette! wink.gif Lenke til kommentar
Eragon Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Er det INGEN som kan noe som helst om dette??? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå