Riot™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Heisann. For noen timer siden tok jeg meg en tur ut til toalettet og lot vannet renne. Jeg fikk en rar følelse som varte i rundt 5 sekunder så kom noen dråper urin ut. Nå, eneste gang jeg har følt dette før er etter sex og jeg må late vannet, og jeg har alltid trodd det var fordi sæd blokkerte urin slik at ikke alt kom ut. I løpet av en time så hadde jeg sikkert vært og "latet" vannet ca. 4 ganger, så jeg tok meg en tur i dusjen og lot tankene ta over (har du fantasi så forstår du hva jeg mener hehe). Dette hjalp heller ikke. Nå har jeg vært og latet vannet to ganger etter jeg har dusjet, og denne gang kom det små dråper blod i urin dråpene. Hva kan være gale? Dette har aldri skjedd før. Jeg har søkt litt rundt men ikke funnet noe med lignende symptomer, ei kan jeg forklare følelsen jeg får. For øyeblikket så holder jeg det inne da jeg ikke orker føle den følelsen igjen. Kan det være nyrestein? Nyre svikt? REDIGERT: Jeg får vel bare si før noen spør, at jeg ikke har vært seksuelt aktiv på ca. 1 - 1 1/2 mnd. Endret 20. november 2008 av Riot™ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Blod i urin kan være ganske alvårlig tror jeg ville kontatet lege. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Synlig blod i urinen må undersøkes videre. Legen vil vanligvis henvise deg til undersøkelse av nyrene (kan gjøres med ultralyd eller røntgen) og urinblæren (undersøkes ved hjelp et tynt kikkeinstrument som føres inn til urinblæren gjennom urinrøret). Du må nok til legen for å undersøke det... Kilde Endret 20. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg er ingen ekspert, men du har samme symptomer som da jeg fikk nyrestein. Det starter som du beskriver, og etter et par dager senere så urinerte jeg kun rent blod konstant. Smerten var også uutholdelig. Jeg sier ikke at du har nyrestein, men blod i urin og avføring er ikke normalt og må sjekkes med en eneste gang. Dra til legen ASAP og finn det ut. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dra til legen, men ikke bekymre deg. Er det bare noen dråper i ny og ne, er det sannsynligvis bare et blodkar som har sprukket. Ta med urinprøve, så får du bekreftet det. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Takk for innlegg. Skal ta meg en tur til legen snarest mulig. Føler meg egentlig utrolig mye bedre siden tidligere. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) "Føler meg egentlig utrolig mye bedre siden tidligere." Var det ironisk ment eller ble du bare veldig redd da du fant ut at du kanskje måtte ha et tynt kikkeinstrument gjennom urinrøret? - Det hørtes ikke bra ut, hva det nå enn er du har. Lykke til! Endret 20. november 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hadde ikke latt noe blitt stukket opp urinrøret selv om jeg pisset rent blod. AU, smerte bare av tanken Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hadde ikke latt noe blitt stukket opp urinrøret selv om jeg pisset rent blod. AU, smerte bare av tanken Bare spør doktor S med hvit legedress om noe som kan få kuken til å sove. Tipper det hjelper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ikke for å skremme deg, men min far pissa blod og legen trodde det var urinveisinfeksjon, men det viste seg å være blærekreft. Ikke det at jeg tror det er det i dette tilfelle da, men dersom dette fortsetter ville jeg tatt meg en tur til legen og fått dette undersøkt om jeg var deg, uansett hvor jævlig det måtte være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå