Jann - Ove Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 1/60 f/1.4 iso1600 - lett etterbehandlet i nx2 Virma poserer gladelig når man har rett distraksjon: en katt. Dette er kjent positur inne i stuen, blikket og hele kroppen låst, katten har 100% oppmerksomhet. Siden hun er 1/3 familiehund, 1/3 kattejeger og 1/3 villdyr så mener jeg at disse omgivelsene passer fint. Hvordan funker dette? Hvordan funker etterbehandlingen? (Og til dere med kalibrert skjerm, ser fargene nogenlunde bra ut?) Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Øyet ser ikke ut til å være helt i fokus (kan være jeg som er trøtt), bildet ser litt for soft ut i mine øyne, og komposisjonen er ikke helt som jeg kunne ha tenkt meg at den skulle være. Jeg vil gjerne se mer hund og mindre bakgrunn, eller i det minste en mer nøytral bakgrunn. Det var det negative, noe av det positive er at du har fått fanget en fin positur på Virma. Bakgrunnen kan være positiv ut fra forklaringen din, men jeg synes det blir litt mye av den. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg er enig med det 1.avsnittet i posten ovenfor. Detaljene i pelsen ser så merkelig ut, som om det er gjort uklart overalt unntatt i "barten" på hundens høyre side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå