baka-kun Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hallo. Har de to siste dagene hatt litt problemer når jeg ska åpne VLC og se film, kan forresten heller ikke se filmen ved hjelp av windows media player da bare lydsporet spilles av der. Når jeg åpner VLC får jeg denne meldingen: system_DLLen user32.dll ble omplassert i minnet. Programmet vil ikke kjøre skikkelig. Omplasseringen oppstod fordi DLL-filen C\:WINDOWS\system32\SHELL32.DLL okkuperte et annet adresseområde reservert for system-DLLer i windows. kontakt leverandøren av DLLen for å få en ny. Jeg er ikke spesiellt datakyndig og lurer derfor på hva jeg skal gjøre. Har lest litt rundt og prøvd å innstalere ulike windows oppdateringer med dette funker ikke. Har også nettopp formatert. Hilsen fortvilet Baka-kun! =D Endret 20. november 2008 av baka-kun Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har du prøvd å reinstallere VLC? Lenke til kommentar
baka-kun Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Ja har prøvd å innstalere på nytt, men det funket heller ikke. Denne meldingen kommer også opp når jeg skal innstalere nye spill. Noen ideer? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Da er det vel noe gale med Windows. Du bør prøve å reparere Windows (ikke reformatere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå