-iL- Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hiro er bare herlig da Og hva er det Sylar driver med? begynner han å bli sentimental? Eller er gutten noe mer enn han gir seg ut for å være? (jeg tror det siste) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Bra episode! Matt failet litt på one lineren sin der på slutten ; ) Er bare Horatio caine som kan sånne .. (CSI) Endret 17. februar 2009 av SLi Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Nå har jeg også sett episoden, var da svært så til produktplasseringer det skulle være. Og regnet med at Sylar ikke ville få sett faren sin i løpet av episoden, har sett på nok såpe til å kunne se det. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) ny episode i natt.... Faktisk natt til i dag... OG episoden var ganske bra! Spesielt bilde på slutten Season 1 (Remake), Å NEI! Obama run!! Endret 24. februar 2009 av StargateLOVER Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ntååååå.... Season 1 ripoff på slutten der Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Knall episode, elsker retningen serien tar nå! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Episoden var god den, men jeg føler på mange måter at de bare dreier rundt og rundt og gjentar seg selv hele tiden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Det skal jo være uavgjort lenge før den gode side vinner. Nei ser heller frem til hvem faren til Sylar kan være. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 wow... Syns ikke den nye episoden var i nærheten så bra som den forrige... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Denne episoden manglet også Sylar, og det merktes. Var godt å slippe whininga til Claire though. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Denne episoden manglet også Sylar, og det merktes. Var godt å slippe whininga til Claire though. Word! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Var artig å få vite litt om hvordan det startet med Nathan sin plan osv, og var endel om en ganske tøff karakter i "the hunter". Ellers var det ikke den aller beste episoden, men nok til å holde interessen oppe for min del. Fortsatt et stykke unna sesong 1 nivå. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 syns denne ble litt for teit jeg as. de bruker aldri kreftene sine til det maksimale!!! eneste som kanskje gjør det er peter siden han flyr hit og dit. men parkman kan jo skape illusjoner for alle, hvorfor gjør han ikke det? han kan jo kontrollere alle, de kunne kommet seg lett unna. Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Var artig å få vite litt om hvordan det startet med Nathan sin plan osv, og var endel om en ganske tøff karakter i "the hunter".Ellers var det ikke den aller beste episoden, men nok til å holde interessen oppe for min del. Fortsatt et stykke unna sesong 1 nivå. Skjønner ikke hvorfor folk liker den fyren... Han er bare en ensidig "nazist" synes jeg. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Var artig å få vite litt om hvordan det startet med Nathan sin plan osv, og var endel om en ganske tøff karakter i "the hunter".Ellers var det ikke den aller beste episoden, men nok til å holde interessen oppe for min del. Fortsatt et stykke unna sesong 1 nivå. Skjønner ikke hvorfor folk liker den fyren... Han er bare en ensidig "nazist" synes jeg. helt enig, er ikke noe spess med han. liten hjelpesløs diktator egentlig, nesten litt digg å se han bli borte. er som en hitler han. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 så HRG er en muldvarp? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 så HRG er en muldvarp? mer som om han vil utslette de som driver med dette for å beskytte claire. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 så HRG er en muldvarp? Rart ikke Parkman klarte å plukke opp dette... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hmmmm.. hvem trur dere er "The Rebel" .. Lurer på hva han fyren trenger Clairs hjelp til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå