Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]


Anbefalte innlegg

deeer herpa du mest sansynlig for neste episode, bra jobba!! vis en større advarsel neste gang a, å ha spoilere for KOMMENDE episoder er helt på jordet.

Så hva skal du ha spoilere for da? Episoder som har gått?

 

Uansett, han ga en advarsel, du trykka på spoilerboksen. Din egen feil, det sier seg selv at det er en spoiler når det ligger i en spoilerboks.

 

 

Idiot.

sa jeg spoilerTAG eller spoiler?

det har ikke vært spoilere for kommende episoder i de andre boksene, kun for de som har vært.

han kunne ha gjort det litt mer tydelig at det var en faktisk spoiler, det andre er jo ikke spoilere da episodene har vært.

 

kjekt om regler for spoilere hadde vært fastsatt da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det har ikke vært spoilere for kommende episoder i de andre boksene, kun for de som har vært.

 

eeh....:p sorry, men dette blir for dumt. Det er jo klart at når noe står i spoilertag, så er det for noe som IKKE er vist i USA enda. Siden denne tråden baserer seg på at folk som leser den har sett siste episode fra USA.

Lenke til kommentar
deeer herpa du mest sansynlig for neste episode, bra jobba!! vis en større advarsel neste gang a, å ha spoilere for KOMMENDE episoder er helt på jordet.

Så hva skal du ha spoilere for da? Episoder som har gått?

 

Uansett, han ga en advarsel, du trykka på spoilerboksen. Din egen feil, det sier seg selv at det er en spoiler når det ligger i en spoilerboks.

 

 

Idiot.

sa jeg spoilerTAG eller spoiler?

det har ikke vært spoilere for kommende episoder i de andre boksene, kun for de som har vært.

han kunne ha gjort det litt mer tydelig at det var en faktisk spoiler, det andre er jo ikke spoilere da episodene har vært.

 

kjekt om regler for spoilere hadde vært fastsatt da...

Haha, jeg sitter her og flirer av hvor naiv du er!

Lenke til kommentar
er faktiskt helt enig, skal man spoile noe i episoder som kommer, så merk dette.

Det holder ikke bare med en spoiler tag, men må skrives før boksen at dette gjelder fremtidige episode®

 

Hvorfor det? Er ikke poenget med en spoilertag at den nettopp inneholder en spoiler. Når det står spoiler så burde igrunn det være nok. Åpnes på eget ansvar, men det er nå min mening.

 

Forøvrig syntes jeg det er tungvindt med èn tråd for hele sesongen. I LOST-delen av forumet blir det oppretta en tråd for hver nye episode, mye lettere å følge med der dersom man vil diskutere en bestemt episode eller ikke har rukket og sett dem nyeste enda. Kanskje noe å vurdere i Heroes-seksjonen også?

Lenke til kommentar
er faktiskt helt enig, skal man spoile noe i episoder som kommer, så merk dette.

Det holder ikke bare med en spoiler tag, men må skrives før boksen at dette gjelder fremtidige episode®

 

Hvorfor det? Er ikke poenget med en spoilertag at den nettopp inneholder en spoiler. Når det står spoiler så burde igrunn det være nok. Åpnes på eget ansvar, men det er nå min mening.

men når folk diskuterer ting som har skjedd i episoden ved hjelp av spoilere, må man jo åpne de for å få med seg diskusjonen. ting går om hverandre. i denne tråden har spoilere blitt brukt på feil måte da de ikke har inneholdt spoilere. men uansett, nok offtopic.

Lenke til kommentar
Forøvrig syntes jeg det er tungvindt med èn tråd for hele sesongen. I LOST-delen av forumet blir det oppretta en tråd for hver nye episode, mye lettere å følge med der dersom man vil diskutere en bestemt episode eller ikke har rukket og sett dem nyeste enda. Kanskje noe å vurdere i Heroes-seksjonen også?

 

Dette har jeg faktisk tenkt på selv...

pluss at vi faktisk har en hel underkategori til å kose oss med :)

Lenke til kommentar

Tid for diskusjon om serien:

 

Noen som reagerte på dårlig skuespill av moren til Luke og Clare denne gangen, eller Clare er konstant dårlig. Mulig den vinglinga deres gjør det litt tullete.

 

Spoilerbilder, ikke se om du vil krangle om at du kan se spoiler her.

 

 

 

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
er faktiskt helt enig, skal man spoile noe i episoder som kommer, så merk dette.

Det holder ikke bare med en spoiler tag, men må skrives før boksen at dette gjelder fremtidige episode®

 

Hvorfor det? Er ikke poenget med en spoilertag at den nettopp inneholder en spoiler. Når det står spoiler så burde igrunn det være nok. Åpnes på eget ansvar, men det er nå min mening.

men når folk diskuterer ting som har skjedd i episoden ved hjelp av spoilere, må man jo åpne de for å få med seg diskusjonen. ting går om hverandre. i denne tråden har spoilere blitt brukt på feil måte da de ikke har inneholdt spoilere. men uansett, nok offtopic.

 

Måtte svare på denne.

 

Helt enig.

 

Iogmed at denne tråden følger amerikanske sendinger, så kan man fritt prate om siste episode uten spoilere.

Men siden folk har gjort dette feil, så MÅ virkelige spoilere tagges ordentelig, så man slipper å åpne en man ikke vil lese.

 

On topic:

Noen sa at Peter offra hu dama; det gjorde han da ikke? han hadde ikke klart å redde henne.

Lenke til kommentar

Stilig episode. Somler alltid med å se episodene for tiden. og ka gjør eg i mellomtiden?

 

Eg går IKKE inn i denne tråden og leser.

 

Så når eg har sett episoden går eg inn her og leser. Og ka gjør eg da?

 

Eg trykker IKKE på ting som er merket med spoilers.....

 

Hvor vanskelig er det? Er så dritt lei den diskusjonen.

 

Savner både Peter og Hiro med skikkelige krefter. Men det er vel litt vesentlig for historien at de ikke er totally poweful. Blir alltid så enkle løsninger da. Peter eller Hiro trør til å og ordner alle problemer.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...