Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Legg nå ting som har med serien/episoder å gjøre i spoiler for faen! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Denne tråden er for episoder som har blitt sendt på amerikansk TV. Så lenge episoden har gått der borte er det fritt fram for diskusjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Denne tråden er for episoder som har blitt sendt på amerikansk TV. Så lenge episoden har gått der borte er det fritt fram for diskusjon. For vært innlegg man skriver i denne tråden, står det oppfor der man skriver: Vi ber dere vise hensyn til alle seerne som ikke ønsker å få handling spolert. Avslør ikke viktige handlingsforløp og hendelser i trådens tittel. Vi ber også om at man er flink til å bruke spoilerfunksjonen når man skriver i innlegg. Hva om noen ikke har sett episodene da ? Kunne det ikke stått i emnetittelen at tråden inneholder spoilers ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Herregud, kommer detta nazisystemet inn igjen. SÅLENGE EPISODEN HAR GÅTT PÅ AMERIKANSK TV ER DET FRITT FRAM Å SNAKKE OM DEN. Så hvis du ikke vil ha episoden spoiler, lar du vær å gå til denne tråden før du har sett den. Er ikke værre Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Haha herregud er det mulig... Anyway så tviler jeg på at The Hunter har noen krefter. Jeg tror han er mer som HRG, bare trent opp for spesielle omstendigheter som folk som går rundt med krefter. Hadde han hatt det ville jeg trodd vi hadde hatt sett det allerede. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Burde skifte topicen. Slik at enhver løk kan skjønne at dette er for USA sendinger. Er jo vanskelig for mange. Selv om datoen for episodene står i emnetittelen... *sukk* Endret 8. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan er det mulig å misforstå tittelen, det har gått 1 episode av volume 4 og det er diskusjon rundt serien. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vet ikke helt jeg, finner ikke starten like spenenende som sesong 1 og spesielt 2 var for meg. Eneste karakteren jeg faktisk finner spennende akuratt nå er sylar, dratt med se en liten lærlig på raodtrip'n harn også ;D Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sylar og Peter Sylar fordi jeg elsker ham, og peter fordi jeg lurer på hva faen som skjer med kreftene hans nå. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå bekreftet i hvert fall Peter at han bare har en ability om gangen. Sylar er konge som alltid, dah!! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) føltes ut som en prison break episode i starten der... lal' "So hiro's alive because I kill him? YES!" lol. EDIT: Værste effekter innen proffesjonel tv.. NOENSINNE. Helikopteret som fløy over et par ganger oste falskt, og ekplsojonen var enda værre... Usj Endret 10. februar 2009 av SLi Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er så glad ... Heroes er Bra igjen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er bra ja : ) Syns historien er god så langt. Peter var forresten badass utsyrt som en av soldatene x] Vil dere se noe kult noe? Trykk bare om du virkelig vil ha en bildespoiler (Er ikke noen som dør) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vet ikke helt jeg, finner ikke starten like spenenende som sesong 1 og spesielt 2 var for meg. Eneste karakteren jeg faktisk finner spennende akuratt nå er sylar, dratt med se en liten lærlig på raodtrip'n harn også ;D Sitt igjen med det omtrent same inntrykket etter dei første to episodene. Sylar er som alltid bra, sjølv om eg er skeptisk til hans nye venn. Resten av historia er eg rimeleg likegyldig til, så lang i alle fall. Forhåpentlegvis tek det seg opp etterkvart. Eg hadde heller ikkje hatt noko i mot større utskiftingar av karakterar, evt. at dei endrer seg til det positive. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bra episode dette, liker hele dette oppsettet med at Peter og de andre skal bekjempe Nathan. Peter er endelig blitt badass, fy flate trodde ikke at han var i stand til å ofre Tracy. Men det gjorde han, nice Sylar er fremdeles like ond som vanlig, elsker måten han gjør ting på. Han gutten kan også bli spennende, virker faktisk som en godt laget karakter. Hero er fremdeles yin, mens Sylar er Yang. Hiro er så utrolig viktig når det gjelder å holde balansen i serien, han endrer seg aldri og det er viktig. The Hunter er bare jævlig rå, han viser ingen nåde mot noen. Tror han hadde skutt Claire glatt der, men så blir hun beskyttet av begge fedrene. HRG begynner virkelig å irritere meg med hele redde-Claire-og-familie-opplegget sitt. Han har en tendens til å fucke opp ting på samtlige måter. Noen som vet hvilken sang som ble spillt mens Peter, Mohinder og de andre satte opp den planen sin? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er fortsatt litt så som så, Heroes har tatt en retning jeg ikke er helt sikker på om jeg liker enda. Men samtidig var det mye kult i denne episoden også, og jeg liker hvordan Nathan bare blir mer og mer tydelig badguy. Selv om jeg kanskje føler forvandlingen til karakteren har skjedd litt vel brått. Syns også musikken var toppers i denne episoden. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er bra ja : )Syns historien er god så langt. Peter var forresten badass utsyrt som en av soldatene x] Vil dere se noe kult noe? Trykk bare om du virkelig vil ha en bildespoiler (Er ikke noen som dør) deeer herpa du mest sansynlig for neste episode, bra jobba!! vis en større advarsel neste gang a, å ha spoilere for KOMMENDE episoder er helt på jordet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det bildet har jo blitt posta flere ganger i tråden for volum3 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 deeer herpa du mest sansynlig for neste episode, bra jobba!! vis en større advarsel neste gang a, å ha spoilere for KOMMENDE episoder er helt på jordet. Så hva skal du ha spoilere for da? Episoder som har gått? Uansett, han ga en advarsel, du trykka på spoilerboksen. Din egen feil, det sier seg selv at det er en spoiler når det ligger i en spoilerboks. Idiot. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 deeer herpa du mest sansynlig for neste episode, bra jobba!! vis en større advarsel neste gang a, å ha spoilere for KOMMENDE episoder er helt på jordet. Han skriver jo vitterlig at det er en spoiler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå