Nevnarion Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) faktisk når man tenker seg om kan han fly ut, og holde igjen flyet, hvis han er sterk nok. Kanskje det er nettopp det som skjer også. Forøvrig morsomt at denne episoden sluttet på litt samme måte som den aller første episoden i sesong 1. Og at den også hadde andre likheter, som at Peter tok taxi med Suresh. Endret 4. februar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 faktisk når man tenker seg om kan han fly ut, og holde igjen flyet, hvis han er sterk nok. Kanskje det er nettopp det som skjer også. Forøvrig morsomt at denne episoden sluttet på litt samme måte som den aller første episoden i sesong 1. Og at den også hadde andre likheter, som at Peter tok taxi med Suresh. hehe den er jeg enig i, var litt bra oppbygd episode, men syns de rusha ting litt, ble litt mye på for kort tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Burde være spoiler plikt i denne tråden for de som ikke har sett den nyeste episoden da! Noen som kjente igjen sangen fra Fallout 3 ? Når Syler er i butikken der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Burde bare være spoilerplikt om man røper ting fra episoder som ikke er sendt. Og, ja, selvsagt la jeg merke til musikken fra Fallout. Noen som veit hva sangen heter og hvem som har den? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 sjekk imdb, eventuelt spør der, folka vet alt mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) De heter The Ink Spots - I Don't Want To Set The World On Fire Endret 4. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nydelig. Jeg elsker deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Stort å høre det komme fra Lars OnT: Hvor mange episoder blir det i denne sesongen ? I følge IMDB, så vil det være 10 episoder. Endret 4. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "The name of Volume Four was revealed by Tim Kring at the 2008 Edinburgh TV Festival. "Fugitives" will make up the last 12 episodes of Season 3 and air from February 2 to April 20, 2009" http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_(TV_se...me_4:_Fugitives Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) faktisk når man tenker seg om kan han fly ut, og holde igjen flyet, hvis han er sterk nok. Det ser ut til at evenen hans har endret seg litt, han måtte "holde" Mohinder for å få evnen hans, og etter at han var borti Tracy, så det ut til at han bare kunne bruke "Frysing", og ikke Mohinder sin evne lenger... Kanskje han nå bare kan ha evnen til den siste personen han absoberer fra? Kanskje formelen ga han en annen versjon av den gamle evnen hans? Vi får bare vente å se Endret 4. februar 2009 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "What's the last thing you saw me do?" ... Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noe jeg lurer på er hvordan de ble sugd ut av flyet med stor kraf i en evighet, når sånne type fly ikke engang har trykk-kabin?, og uansett ville jo lufttrykket jevnet seg ut nesten med en gang, og hvorfor styrtet flyet. Greit nok det er en tvserie om folk med superkrefter, men litt realisme må man vel kunne forvente. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Av bildene var flyet ganske nær bakken/vannet, så tror de fleste klarer seg. "What's the last thing you saw me do?" Han svarte vel å fly, noe som må regnes med at han fly og redde mohinder fra den visse død/skade. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 faktisk når man tenker seg om kan han fly ut, og holde igjen flyet, hvis han er sterk nok. Det ser ut til at evenen hans har endret seg litt, han måtte "holde" Mohinder for å få evnen hans, og etter at han var borti Tracy, så det ut til at han bare kunne bruke "Frysing", og ikke Mohinder sin evne lenger... Kanskje han nå bare kan ha evnen til den siste personen han absoberer fra? Kanskje formelen ga han en annen versjon av den gamle evnen hans? Vi får bare vente å se hvordan vet du at han ikke kunne bruke mohinder sine krefter lenger? fikk ikke med meg det jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "What's the last thing you saw me do?" Han svarte vel å fly, noe som må regnes med at han fly og redde mohinder fra den visse død/skade. Eller så er det Peter's måte å si at nå kan han bare bruke den siste "power" han tok fra en annen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 faktisk når man tenker seg om kan han fly ut, og holde igjen flyet, hvis han er sterk nok. Det ser ut til at evenen hans har endret seg litt, han måtte "holde" Mohinder for å få evnen hans, og etter at han var borti Tracy, så det ut til at han bare kunne bruke "Frysing", og ikke Mohinder sin evne lenger... Kanskje han nå bare kan ha evnen til den siste personen han absoberer fra? Kanskje formelen ga han en annen versjon av den gamle evnen hans? Vi får bare vente å se hvordan vet du at han ikke kunne bruke mohinder sine krefter lenger? fikk ikke med meg det jeg. Vi så bare ikke at han gjorde det, det betyr ikke at han ikke har den lengre. Selv om alt hinter til dette da. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 jeg vil ikke si alt hinter til dette, jeg vil bare tro at hans originale krefter er blitt litt forsterket da han bare må ta på folk, eller er de blitt svekket siden han må ta på de og ikke bare ved å være i nærheten? men jeg tror han vil beholde alt han lærer, men ikke vet jeg. haha, tenk om han får fatt i ando da a, uff, kan bli en skummel kombinasjon. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I don't want to set the world on fire! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Der fikk jeg endelig sett den nye episoden av Heroes, og ender med å gjenta meg selv i det uendelige. For en fantastisk serie. Måte de bygger opp sesongen i 2 deler med forskjellige historier er bare helt fantastisk. Likte starten på denne sesongdelen og tror dette kan bli riktig så spennende. Virker jo ikke som han beholder alle kreftene lenger nei. Hvorfor i all verden var han da redd for å falle ut fra flyet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virker jo ikke som han beholder alle kreftene lenger nei. Hvorfor i all verden var han da redd for å falle ut fra flyet? Hvis han har gått over til å kun ha den siste evnen, så er jo det nettopp forklaringen på hvorfor han var redd for å falle ut. Da har han jo kun superstrong-evnen til Suresh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå